چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

در حاشیه نمایشگاه کتاب تهران؛

نشست تخصصی «کانون نمایش‌های آیینی و سنتی» برگزار می‌شود

اختتامیه هفدهمین جشنواره نمایش های آئینی و سنتی

سینماپرس: غرفه انتشارات نمایش در نمایشگاه کتاب، در دو روز متوالی، میزبانِ نشست تخصصی کانون نمایش‌های آیینی و سنتی با حضور مهدی صفاری‌نژاد، حسین جمالی و علی حاج‌ملاعلی می‌شود.

به گزارش سینماپرس، نشست تخصصی کانون نمایش‌های آیینی و سنتی در ۲ روز ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت، در غرفه انتشارات نمایش در نمایشگاه کتاب تهران، برگزار می‌شود.

مهمان نشستِ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت، حسین جمالی، نویسنده و کارگردان تئاتر خواهد بود که کتاب «بازی‌نامه ۴» و سه نمایشنامه دیگر از او به چاپ رسیده است.

مهمان نشستِ روز شنبه ۳۰ اردیبهشت نیز علی حاج‌ملاعلی، نویسنده و پژوهشگر تئاتر خواهد بود که کتاب «تخطی طرب» از او منتشر شده است.

این نشست ۲ روزه، از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در غرفه انتشارات نمایش در سی‌ و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

هنرمندان، دانشجویان و دیگر علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست و تهیه کتاب‌های تئاتری به انتشارات نمایش واقع در سالن ناشران عمومی (شبستان)، ردیف ۲۵ غرفه ۱۳/۱ مراجعه کنند.

غرفه انتشارات نمایش به همت اداره‌کل هنرهای نمایشی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دفتر آموزش، پژوهش و انتشارات نمایش، در سالن ناشران عمومی برپا شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.