جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

جشن ۲۵ سالگی «رادیو ورزش» برگزار شد

رادیو ورزش

سینماپرس: مراسم جشن تولد ۲۵ سالگی رادیو ورزش ۸تیرماه، همزمان با روز عید سعید قربان برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مراسم جشن تولد ۲۵ سالگی رادیو ورزش امروز ۸ تیرماه، همزمان با روز عید سعید قربان برگزار شد. سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و از پیشکسوتان رادیو ورزش، در گفتگو با رادیو ورزش سالروز تولد این شبکه و عید سعید قربان را صمیمانه تبریک گفت.

سجادی در ویژه برنامه "دقیقه ۲۵" که به مناسبت سالروز تاسیس رادیو ورزش پخش شد؛ به بازگویی خاطرات شیرینش در دوران همکاری با این شبکه پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دست اندرکاران این شبکه رادیویی از تمام افراد مشغول در این شبکه تقدیر و تشکر کرد.

وزیر ورزش علاوه بر این از فعالیت‌های کانال تخصصی صدای ورزش بانوان قدردانی کرد و گفت: همه بانوان باید از آدرس این کانال آگاه باشند و از اطلاعات آن بهرمند شوند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در جشن ۲۵ سالگی رادیو ورزش از امضای تفاهم نامه با عراق خبر داد و گفت: علاوه بر امضای تفاهم‌نامه با عراق در حال امضای با عربستان هستم ...

رئیس فدراسیون فوتبال در ویژه برنامه "دقیقه ۲۵" به مناسبت بیست و پنجمین سالروز افتتاح رادیو ورزش به صحبت در خصوص برنامه‌های زندگی شخصی و فوتبالی خود پرداخت و خبرهای خوب و دست اولی برای ورزش دوستان داشت.

تاج ضمن قدردانی از زحمات مدیران و همکاران مشغول در رادیو ورزش تاکید کرد: توسعه بسیاری از بخش‌های ورزش کشور محصول انتقادات و راهنمایی‌ها و فکر کارشناسان در رادیو است که در نهایت حالت اجرایی پیدا می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص جدیدترین خبرهای این فدراسیون به رادیو ورزش اعلام کرد: تفاهم نامه‌ای با عراق امضا کرده‌ایم که به نفع ما است و اردوهای بیشتری را در آنجا برگزار می‌کنیم. آن‌ها نیز در کرمانشاه و خوزستان حضور پیدا می‌کنند. علاوه بر این؛ در حال امضای تفاهم نامه مهمی با عربستان هستیم، زیرا ما دو قدرت فوتبالی آسیا هستیم.

تاج درباره باشگاه‌های فوتبال توضیح داد: سقف بودجه قراردادها را تعیین خواهیم کرد. اگر این کار نمی‌شد مجبور بودیم تا سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم و بگوییم همه باشگاه‌ها زیان آور هستند. ولی به دنبال ساماندهی هستیم. هر کار نویی با مقاومت روبرو می‌شود و آینده روشن است.

وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در ویژه برنامه تولد رادیو ورزش گفت: ما ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده که تصمیم گیری درباره نحوه اجرا را بر عهده دارد. وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه ریزی می‌کنند. آمدن و نیامدن آن‌ها دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گلگهر، سپاهان، ذوب آهن و غدیر اهواز که مناسب است بانوان را می‌توان راه داد. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود و این کار ما نیست، بلکه کار وزارت ورزش و شرکت توسعه و ساخت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.