شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

رییس هیات مدیره خانه تئاتر:

توانستیم پایان کار ساختمان «خانه تئاتر» را بگیریم/این ساختمان متعلق به همه هنرمندان تئاتر است

ساختمان خانه تئاتر

سینماپرس: ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر خبر داد که بعد از مدت‌ها پیگیری و تلاش، پروانه پایان کار ساختمان جدید این خانه صادر شده است.

به گزارش سینماپرس، او در این باره به ایسنا گفت: مدت‌ها درگیر برطرف کردن مسائل و اشکالاتی بودیم که از سوی آتش نشانی بابت ایمنی ساختمان مطرح شده بود و به غیر از آن نیز، شهرداری تهران مسائلی دیگر همچون فضای سبز و ... را مطرح کرده بودند که خوشبختانه همه این موارد، عملیاتی شد و چندی پیش توانستیم پایان کار ساختمان خانه تئاتر را بگیریم.

راد ادامه داد: برای اجرایی شدن مواردی که آتش نشانی و شهرداری خواستار رفع آن بودند، قراردادی با هوشمند هنرکار، یکی از اعضای هیات مدیره خانه تئاتر منعقد کردیم و در این مدت چندین نوبت بازدید از سوی آتش نشانی صورت گرفت و جلسات متعددی با آنان داشتیم تا سرانجام مسائل حل و فصل شد.

او با اشاره به دیگر مشکلاتی که برای دریافت پایان کار ساختمان خانه تئاتر وجود داشت، افزود: مساله پسماندها و پرداخت بدهی‌هایی که در این زمینه باقی مانده بود، از دیگر مسایلی بود که باید آن را برطرف می‌کردیم و برای این منظور چند جلسه به بخش الکترونیک شهرداری مراجعه کردم که خوشبختانه این مساله هم برطرف شد.

راد با تقدیر از همراهی شهرداری منطقه ۶ و نیز ریاست بخش شهرسازی آن گفت: با همراهی این دوستان مراحلی که زمان‌بر بود، در اسرع وقت انجام شد که جای تشکر دارد.

به گفته او پایان پروانه پایان کار ساختمان خانه تئاتر ششم خرداد ماه امسال دریافت شده است.

راد با ابراز خرسندی از این اتفاق تاکید کرد: این ساختمان به نام خانه تئاتر و متعلق به همه هنرمندان تئاتر است که امیدوارم بتوانند از امکانات آن به بهترین شکل استفاده کنند. لازم بود جامعه تئاتری بعد از سال‌ها، مکانی متعلق به خود داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.