شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

معاون سیما:

صداوسیما خلاف مصلحت‌های کشور حرکت نمی‌کند/کسی که خیانت کرده باشد را قرار نیست وارد فضای صداوسیما کنیم

محسن برمهانی

سینماپرس: معاون سیما در پاسخ به سوالی درباره بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون گفت: هنوز چیزی درباره بازگشت چند بازیگر قطعی نشده است؛ نمی‌توانیم در همکاری چهره‌ها با صداوسیما همه را با یک چوب بزنیم.

به گزارش سینماپرس، محسن برمهانی امروز - شنبه ۲۱ مردادماه- در آیین تجلیل از خبرنگاران اعلام کرد: در چند ماه اخیر جامعه درگیر جنگ شناختی و آسیب شده است. ترکش‌هایی از این جنگ به همه ما خورده است. نمی توانیم همه چهره ها را با یک چوب بزنیم. چون هر کدام یک فرد متفاوت هستند.
وی افزود: برای مثال فردی با نظام عناد داشته و هدفش چیزی جز مصلحت مردم بوده است؛ یکی به یک جمع بندی رسیده که الان فهمیده اشتباه کرده است. در سال ۸۸ هم این موارد را داشتیم.

وی افزود: کارشناسی از یک شبکه با یک نفر صحبت و مذاکره کرده است و بنده هم درجریان هستم.

وی ادامه داد: جامعه انقلابی که نگران هستند بدانند که صداوسیما خلاف مصلحت های کشور حرکت نمی کند. کسی که خیانت کرده باشد را قرار نیست وارد فضای صداوسیما کنیم. چون صداوسیما سکویی است که مردم به آن اطمینان دارند.

طی روزهای گذشته، انتشار خبر غیررسمی تولید برنامه‌هایی با حضور محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور در تلویزیون، موجی از بازتاب‌ها را به همراه داشته است. عده‌ای از حضور این دو چهره معروف، استقبال کرده و عده‌ای دیگر نیز آن را برنتافتند و مخالفت خود را اعلام کردند.

نظرات

  • محسن ۱۴۰۲/۰۵/۲۳ - ۰۱:۱۱
    0 0
    اگه با نهایت وقاحت این دو شخص معلوم الحال برگردن به شخصه کانال های پخش برنامه رو حذف خواهم کرد ! تحریم به معنای واقعی کلمه اینه!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.