چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

رضا بنفشه‌خواه:

همچنان تحت درمان هستم و باید به استراحتم در منزل ادامه بدهم

رضا بنفشه‌خواه-از این به بعد

سینماپرس: رضا بنفشه‌خواه، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون که بیش از یک ماه است به دلیل مشکلات عضلانی در استراحت مطلق به سر می برد، گفت: به لطف خداوند حالم بهتر است و خدا را شکر می‌کنم که بعد از پنج هفته توانستم چند قدم راه بروم.

به گزارش سینماپرس، بنفشه‌خواه در گفت‌وگویی با ایسنا از بهبودی نسبی حالش خبر داد و گفت: خدا را شکر می‌کنم که حدود یک هفته است حالم کمی بهتر شده و می‌توانم آهسته راه بروم و چند قدمی بردارم. من پنج هفته استراحت مطلق بودم به دلیل رگ سیاتیک کمرم و فشاری که به پاهایم آورده است؛ به‌گونه‌ای که حتی غذایم را هم برایم روی تخت می‌آوردند چون نمی‌توانستم از تختم پایین بیایم اما الان به نسبت کمی بهترم و می‌توانم چند قدمی بردارم.

این هنرمند پیشکسوت اظهار کرد: اما همچنان تحت درمان هستم و باید به استراحتم در منزل ادامه بدهم تا ان‌شاءالله بهبودی کامل را به‌دست بیاورم. فعلاً به دلیل شرایطم اگر کاری پیشنهاد شود همچنان نمی‌توانم انجام بدهم اما امیدوارم هرچه زودتر حالم خوب شود و دوباره به کارم برگردم.

رضا بنفشه‌خواه در پاسخ به پرسشی درباره عیادت هنرمندان و مدیران فرهنگی از او در مدت بیماری هم گفت: آقای عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به همراه همکارانشان جزو اولین کسانی بودند که به ملاقاتم آمدند. از طرف انجمن صنفی بازیگران و همکارانم در سینما هم به دیدنم آمدند و لطف داشتند. از طرف صداوسیما هم در حد توان دوستانی به من محبت داشتند و تا حدودی پیگیر حالم بودند. از تمام دوستانی که در این مدت احوال‌پرسم بودند همینطور شما که به یادم هستید تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.