سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

در اقدامی تعجب برانگیز؛

«شیخ حامی فتنه» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر شد!

محمدرضا زائری

سینماپرس: محمدرضا زائری به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا زائری که چند وقتی است ریاست اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را عهده دار گردیده، حالا به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شد! انتصابی عجیب که سوای نظر از کارنامه و عملکرد بحث برانگیز زائری در طول دو دهه اخیر، بیش از هر چیز متوجه مواضع یک سال گذشته ایشان و بالاخص در موضوع «فتنه» سال گذشته بود. فتنه‌ای که ایشان رسما در آن به انتقاد از حاکمیت جمهوری اسلامی روی اورد و این انتقادات را به صورتی آشکار در صفحه‌های مجازی خود منتشر نمود.

واکنشها به درگذشت مهسا امینی,قتل مهسا امینی

علیرضا مختارپور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نیز با صدور پیامی ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام محمدرضا زائری در مدت زمان مسئولیت وی به عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان، انتصاب او را به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر تبریک گفت.

در متن پیام مختارپور آمده است: «اعتلای جایگاه شایسته علمی و فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در جامعه محققان و پژوهشگران کشور بدون شک مرهون اقدامات و فعالیت‌های مؤثر انسان‌های خدوم است. جناب عالی به عنوان یکی ازمدیران سازمان در دوران حضور خویش نقش اثرگذاری در رشد، توسعه و پیشبرد اهداف سازمان و در راستای خدمت به ارتقای دانش و فرهنگ این مرزو بوم با پیشینه کهن فرهنگی و تاریخی همت نموده‌اید.

بدین وسیله از زحمات، تلاش‌ها و همکاری صمیمانه شما در مدت تصدی مدیریت وظایف «اندیشگاه فرهنگی سازمان» تشکر و قدردانی می‌نمایم. توفیق روزافزونتان را از خداوند متعال مسألت دارم.»

حجت الاسلام محمدرضا زائری از دی ماه سال ۱۴۰۰ طی حکمی توسط رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران به عنوان رئیس اندیشگاه فرهنگی این سازمان منصوب شد و در شهریور سال جاری به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر منصوب شد. راه اندازی سلسله نشست‌های «گفتگوی آزاد» در ۱۷ جلسه و مرور داستان‌های کلاسیک دنیا به زبان انگلیسی از جمله فعالیت‌های شاخص دوره ریاست وی در اندیشگاه فرهنگی این سازمان محسوب می‌شود.

نظرات

  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ - ۰۶:۲۵
    0 0
    با گرفتن ژست مخالفت از حاکمیت باج می گیرند
  • ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۶
    0 0
    خوب بلده کارش رو طرفداری هم نکرد از فتنه میگه همه رعایت کنیم کسی دیگه رو داریم بگذارید خوب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.