دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

پس از افتضاح حضور و اتهام زنی «داروغه زاده» به نظام جمهوری اسلامی؛

«جام جم» به سراغ «حسین انتظامی» رفت

انتظامی، صالحی و داروغه زاده در افتتاحیه سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: پس از افتضاح حضور و اتهام زنی «داروغه زاده» به نظام جمهوری اسلامی آن هم در یک برنامه زنده تلویزیونی و بدتر از آن انفعال مجری این برنامه در برخورد با این پزشک عمومی که سال‌ها در سینمای کشور نقش مبتذل ایفا نموده؛ حالا نوبت به «حسین انتظامی» رسید تا با حضور در قسمت سوم برنامه «جام جم» به بحث درباره سرگرمی سازی و تولید محتوا در رسانه هایی مثل تلویزیون بپردازد.

به گزارش سینماپرس، «جام جم» با رویکردی نقادانه به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سید احمد موسوی صمدی هر دوشنبه روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

این برنامه در قسمت های قبل به موضوع سلبریتی ها پرداخت که با حضور محمدصادق کوشکی در قسمت اول و ابراهیم داروغه زاده در قسمت دوم موضوعات بحث برانگیزی را برای اولین بار روی آنتن رسانه ملی مطرح کرد.

قسمت سوم این برنامه امشب دوشنبه ۲۰ شهریور ماه با حضور حسین انتظامی به پخش می رسد و در این قسمت به ذائقه سازی برای مخاطبان می پردازد؛ اینکه تلویزیون در این سال ها برای تولیدات محتوایی و برنامه سازی های سرگرم کننده و سریال ها پیرو ذائقه مخاطب بوده است یا برای او ذائقه سازی کرده است.

حسین انتظامی از مدیران رسانه ای است که سال ها در حوزه مطبوعات فعالیت داشته است. از آخرین مسئولیت های او در سینما می توان به ریاست سازمان سینمایی دولت قبل اشاره کرد.

این برنامه که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد در قسمت های ابتدایی با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده نقد و بررسی کرد.

برنامه «جام جم» محصول مرکز سیمرغ هر دوشنبه حوالی ساعت ۲۳:۴۵ به صورت زنده روی آنتن شبکه یک می‌رود.

ویدئوهای منتخب برنامه از هر قسمت در صفحه مجازی برنامه قابل دسترسی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.