یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

«ماشاالله شاهمرادی زاده» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

«سینما» در کشورمان رسماً تعطیل است و مسئولانش دنبال موضوعاتی هستند که اصولاً در اولویت نیست!

ماشاالله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما همزمان با هفته وحدت در خصوص بی توجهی به پتانسیل سینما در جهت تقریب مذاهب گفت: بی شک نیاز است که مدیران سینمایی اگر اندکی دغدغه دارند سره را از ناسره جدا کنند و هنرمندان ولایی و معتقد و متدین را حمایت کرده و بودجه ها و امکانات سینما را تنها در اختیار آن ها بگذارند تا آثار ارزشمند و ماندگار خلق شود.

کارگردان فیلم های سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: تا زمانی که فراماسونرها در سینما حاکم هستند قطعاً فیلمنامه های استراتژیک در سینما مورد توجه قرار نمی گیرند و تولید نمی شوند. من در این سال ها بارها و بارها فیلمنامه هایی با موضوعات وحشی گری داعشی ها، جهاد نیروهای مقاومت اسلامی، تحکیم وحدت میان مسلمانان و... را به مدیران سینمایی ارائه کرده ام اما دریغ از آنکه حتی یک بار به بنده زنگ بزنند و بگویند دستت درد نکند که چنین فیلمنامه هایی را نوشته ای!

وی ادامه داد: ما باید بدون تعارف و پرده پوشی حرف بزنیم! سینما در کشورمان رسماً تعطیل است و مسئولانش دنبال موضوعاتی هستند که اصولاً در اولویت نیست اما بحمدالله مردم و بدنه جامعه همچنان پای کار نظام و انقلاب اسلامی هستند.

شاهمرادی زاده سپس مقوله تقریب مذاهب را در شرایط سیاسی کنونی بسیار مهم دانست و در این باره خاطرنشان کرد: همه ما مسلمانان از یک نور واحد تبعیت می کنیم و با یکدیگر برادر هستیم. بی تردید باید پیروان مذاهب اسلامی با هدف شناخت یکدیگر و رسیدن به اخوت دینی به یکدیگر نزدیک شوند. باید اگر خدای ناکرده تفرقه ای وجود دارد برطرف شود و این امت واحده رسول الله (ص) در راستای تقویت دین بکوشند.

این سینماگر تأکید کرد: بدیهی است مدیران فرهنگی و سینمایی در این میان نقش بسیار مهمی دارند و باید با سیاست گذاری مناسب و صحیح دست به این فرهنگ سازی بزنند. مدیران باید هنرمندان ولایی و متعهد را شناسایی کرده و از آن ها بخواهند برای تقریب مذاهب دست به تولید فیلم بزنند.

وی در پایان این گفتگو افزود: اما افسوس و دریغ که بخش اعظمی از مدیران و هنرمندان ما باورمند نیستند. بیشتر هنرمندان امروزه دنبال ویزای کشورهای غربی هستند و آن طرف برایشان ارزشمندتر از دین و کشور و ایمان شان است! بی شک نیاز است که مدیران سینمایی اگر اندکی دغدغه دارند سره را از ناسره جدا کنند و هنرمندان ولایی و معتقد و متدین را حمایت کرده و بودجه ها و امکانات سینما را تنها در اختیار آن ها بگذارند تا آثار ارزشمند و ماندگار خلق شود.

به گزارش سینماپرس، ماشاالله شاهمرادی‌زاده متولد ۱۳۳۹ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی علاوه بر بازیگری به کارهای کارگردانی و طراح لباس و صحنه و … نیز مشغول است. اولین حضور وی در سینما و تلویزیون فیلم بر بال فرشتگان بود.

وی در فیلم های "آبادان یازده ۶۰"، "دم سرخ ها"، "اشنوگل"، "اخراجی ها ۳"، "تردید" و سریالهای "نوروز رنگی"، "بیدارباش"، "وضعیت زرد ۲"، "روزهای ابدی"، "معراجی ها" و ... به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده است.

وی همچنین کارگردانی فیلم "پنجشنبه آخر ماه" را نیز برعهده داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.