چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

احمدرضا اسعدی:

مدیران سینمایی هرگز حالی از من و امثال من نمی‌پرسند و ما را به حال خود رها کرده‌اند

احمدرضا اسعدی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: احمدرضا اسعدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: مدیران خانه سینما، وزارت ارشاد، سازمان سینمایی و... هرگز حالی از من و امثال من نمی‌پرسند و ما را به حال خود رها کرده اند.

بازیگر فیلم های سینمایی «مدرسه پیرمردها» و «آدم آهنی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: متأسفانه وضعیت به گونه ای شده که اغلب ما بازیگران قدیمی بیکار و خانه نشین هستیم؛ نه مدیران یادی از ما می کنند و نه همکاران سینمایی مان به فکرمان هستند ‌و همین باعث شده تا حتی پیشنهادی هم نداشته باشیم!

وی ادامه داد: من امیدوارم مدیران و مسئولان فرهنگی و سینمایی اندکی به ما پیشکسوتان که سال های عمرمان را برای رشد و توسعه فرهنگ این مرز و بوم صرف کرده ایم بها دهند.

اسعدی خاطرنشان کرد: بیکاری و خانه نشینی برای هنرمند طاقت فرسا است اما ما هم عزت نفس داریم و نمی‌توانیم به دفتر این تهیه کننده و آن فیلمساز برویم و از آن ها بخواهیم نقشی به ما بدهند.

این سینماگر در خاتمه اظهارات کوتاه خود متذکر شد: من مدتی است به خاطر بیکاری در گرگان زندگی می کنم و عطای حضور در تهران را به لقایش بخشیده ام چرا که به این نتیجه رسیدم که دیگر گویا در سینما و تلویزیون جایی برای حضور من و امثال من نیست و ما رسما جزو فراموش شدگان هستیم.

به گزارش سینماپرس، احمدرضا اسعدی، نویسنده و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال ۱۳۳۳ در شهر گرگان متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته ی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است و نخستین حضور خود به عنوان بازیگر را در فیلم دوران سربی تجربه نمود. فیلمی به کارگردانی خسرو معصومی و نویسندگی خسرو معصومی و عباس معروفی است که در سال ۱۳۶۷ تولید شد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون علاوه بر بازیگری از سال ۱۳۵۴ به حرفه کتاب و کتابداری اشتغال داشته است. وی دارای مهارت های پژوهش، ویرایش و نشر کتاب و همچنین دارای سابقه تدریس هنر بازیگری و مدیریت می باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.