دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

آمار فروش «تماشاخانه‌ ایرانشهر» منتشر شد؛

«فریز مکبث فریز» ۸۲۱ میلیون تومانی شد/«زیگموند» ۶۷۶ میلیون تومان فروخت

نمایش «فریز مکبث فریز»

سینماپرس: آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی مرداد و شهریور ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «فریز مکبث فریز»، «زیگموند» و «دُردنوشان» که مرداد و شهریور ماه سال جاری در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی‌ به صحنه رفتند به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش «فریز مکبث فریز» به کارگردانی آرش دادگر که از روز بیست و سوم مرداد ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۳ اجرا تا تاریخ اول مهر و با میزبانی از ۴۹۴۴ تماشاگر، فروشی معادل ۸۲۱ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان داشته است.

نمایش «زیگموند» به کارگردانی مهرداد کورش نیا که از روز بیست و سوم مرداد ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۲ اجرا تا تاریخ سی و یکم شهریور ماه توانست با میزبانی از ۴۸۸۶ تماشاگر به فروشی معادل ۶۷۶ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «درد نوشان» به کارگردانی عمار تفتی که از روز بیست و نهم مرداد ماه در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۱۳ اجرا تا تاریخ سیزدهم شهریور ماه توانست با میزبانی از ۱۴۳۸ تماشاگر به فروش ۱۶۸ میلیون و ۹۹۶ هزار تومان دست پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.