یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

هیات اسلامی هنرمندان با صدور بیانیه‌ای در حمایت از عملیات طوفان الاقصی مطرح کرد:

سلبریتی‌ها و سیاسیونی که دل در گروی غرب دارند بیدار شوند!

طوفان الاقصی

سینماپرس: هیات اسلامی هنرمندان با صدور بیانیه ای در حمایت از عملیات طوفان الاقصی به سلبریتی هایی که دل در گروی غرب دارند هشدار داد.

به گزارش سینماپرس در متن این بیانیه آمده است:

قاتلوهم یعذبهم الله بایدیکم و یخزهم و ینصرکم علیهم و یشف صدور قوم مومنین."توبه -14"

صفحات تاریخ فلسطین مملو از ظلم و تعدی و تجاوزات و کشتار مسلمانان و ساکنان فلسطین به دست صهیونیستها و مهاجران یهودی است که با توطئه انگلیس و فرانسه مکار و فتنه گر از سراسر جهان به فلسطین مظلوم گسیل داده شدند تا به تعبیر امام خمینی یک غده ی سرطانی را در منطقه غرب آسیا و در جوار کشورهای مسلمان منطقه بکارند تا بتوانند سرپل تجاوزات و دست اندازی ها و دخالت های آتی و استیلای کامل در جهان اسلام باشند.

مردم مظلوم فلسطین قربانیان این توطئه صهیونیستی پس از چند دهه تحت تابش انوار انقلاب اسلامی راه نجات و رهایی خود را یافتند. و آن مقاومت بر اساس ایمان الهی و باور به وعده های الهی و چنگ زدن به ریسمان خداوند است.

امروز طوفان الاقصی نقطه آغاز این خیزش همگانی برای تحقق این وعده الهی است که با دست مومنان و مجاهدان خداوند دشمنانش را عذاب می کند و با نصرت الهی خود باعث شادمانی و سرور بر قلبهای غمزده و داغدیده ی یک امت می شود.

مبارزان حماس و مجاهدان جهاد اسلامی و حزب الله قهرمان و جریان مقاومت اسلامی تحت ولایت و رهبری امام خامنه ای راهی را آغاز کرده اند که بی تردید پیروزی و نصرت الهی همراه آن است. همانطور که در سالروز میلاد پیامبر اکرم رهبر انقلاب اسلامی فرمودند که این غده سرطانی رفتنی است و توسط همان مردم فلسطین و جریان مقاومت از صفحه روزگار محو خواهد شد شاهد هستیم که این وعده در حال تحقق است.

اتفاقات امروز پیام روشنی است به سیاسیون و سلبریتی هایی است که دل در گروی غرب دارند و تصور می کنند از این آبشخور می توانند ادامه حیات دهند، پیامی که بیانگر سستی لانه عنکبوت است و باشد اندک افراد دلبسته به این جریان به خود آیند!

هیات اسلامی هنرمندان با پشتوانه‌ی هنرمندان ایران اسلامی که دل در گرو جریان انقلاب اسلامی دارند و عهد خود را با شهدا و شهید قاسم سلیمانی و همه مبارزان راه آزادی قدس و مقاومت اسلامی تجدید می کند و ضمن تبریک به آحاد امت اسلامی بخصوص مردم فلسطین و جریان مقاومت اسلامی در منطقه، حمایت خود را بار دیگر از آزادی قدس شریف و مسجد الاقصی اعلان می کنیم و امیدواریم طوفان الاقصی آغاز حرکتی مومنانه و مجاهدانه باشد تا این آرزوی دیرین مسلمانان و وعده الهی با نابودی رژیم غاصب اسراییل به تحقق کامل برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.