دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

در قاب شبکه دو سیما؛

«سیدخندان» به تلویزیون بازمی‌گردد

برنامه «سیدخندان»

سینماپرس: فصل دوم برنامه «سیدخندان» در آینده‌ای نزدیک از شبکه دو پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «سیدخندان» که یک مجله طنز شبانگاهی است، پس از پخش فصل اول و استقبال مخاطبان و وقفه‌ای چندماهه به دلیل آماده‌سازی فضا و بستر جدید برنامه به زودی در قاب شبکه دو می‌نشیند.

مخاطبان علاقه‌مند جهت حضور در فصل دوم این برنامه به عنوان تماشاگر می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۳۰۰۰۰۲۲۶ پیامک کنند و یا به نشانی seyed_khandan۲@ در پیام‌رسان بله ارسال کنند. گروه‌بندی و هماهنگی‌های نهایی برای حضور تماشاگران محترم در استودیوی فصل جدید این برنامه در حال نهایی شدن است.

فصل اول این طنز شبانگاهی در ۵۰ قسمت همزمان با نوروز سال جاری هرشب ساعت ۲۳ روانه آنتن می‌شد. هنرمندانی در حوزه‌های شعر، استندآپ کمدی، نمایش، دوبله، ترانه و سرود و... در این برنامه حضور داشتند و در هر قسمت گفت‌وگویی درباره موضوع برنامه با چهره‌هایی که در حوزه مورد نظر تجربه داشتند، صورت پذیرفت. همچنین در هر قسمت از برنامه تماشاگرانی در استودیو حضور داشتند و به صورت تعاملی در سرگرمی‌های ویژه همچون مسابقات و... شرکت می‌کردند.

این برنامه پس از نوروز به مناسبت عید فطر از ۳۱ فروردین تا سوم اردیبهشت ساعت ۲۳ پخش شد و از هفتم اردیبهشت پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۱ مهمان خانه مخاطبان بود.

فصل دوم برنامه «سیدخندان» کاری از گروه اجتماعی اقتصاد شبکه دو در ۸۰ قسمت به تهیه‌کنندگی محمدحسین بزرگی‌راد و سردبیری و میزبانی محمدرضا شهبازی به زودی از شبکه دو پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.