جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

با صدور بیانیه؛

مستندسازان هم با «مردم مظلوم فلسطین» ابراز همدردی کردند

فلسطین

سینماپرس: طیف‌های مختلف مستندسازان با ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه، با انتشار بیانیه‌ای جنایت‌های اخیر رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

به گزارش سینماپرس، طیف‌های مختلف فعالان سینمای مستند، همچون سایر اقشار جامعه و به ویژه هنرمندان و سینماگران با ابراز انزجار از اقدامات ضدانسانی رژیم صهیونیستی با امضای متنی با مردم ستمدیده غزه همدردی کردند.
متن بیانیه به این شرح است: «چشم‌های جهانیان این روزها به حوادث و فجایعی خیره شده که در باور هیچ جان آزاده‌ای نمی‌گنجد. مرگ، این‌چنین ارزان و خشونت بار بر سرزمین غزه و بر روح زنان، مردان و کودکان بی‌گناه می‌بارد و رژیم اشغالگر صهیونیستی با ددمنشی، فصلی تازه از تاراج و وحشی‌گری را در تاریخ رقم می‌زند.

ما مستندسازان ایرانی، جنایت‌های خونبار رژیم صهیونیستی را محکوم و با مردم بی‌پناه فلسطین و غزه اعلام همدردی می‌کنیم. همچنین از رسانه‌ها و سازمان‌های حقوق بشری انتظار داریم این بار، صدای مظلومیت را به گوش جهانیان برسانند.»

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب (۲۵ مهر) در جنایاتی آشکار با حمله موشکی به بیمارستان «المعمدانی» غزه، باعث شهادت و مجروح شدن بیش از هزار تن از مردم مظلوم و بی دفاع این منطقه شد.

این دور از جنایت رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهر) آغاز شد، صهیونیست‌ها پس از این عملیات در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت حماس کاملا مستاصل شدند و با بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه برگی دیگر از جنایت ضد بشری را علیه فلسطینیان رقم زدند که تاکنون منجر به شهادت و زخمی شدن هزاران تن از مردم بی‌دفاع نوار غزه شده است.

کشته شدن مردم بی‌دفاع، زنان و کودکان بی‌گناه غزه موجی از خشم و نفرت در میان اقشار مختلف مردم در سراسر جهان ایجاد کرده است و اجتماعات ضد صهیونیستی حتی در پایتخت‌های اروپایی شکل گرفته است. همچنین بسیاری از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی جهان با انتشار پیام، عکس و یادداشت نسبت به جنایت صهیونیست‌ها واکنش نشان دادند، و با حمایت از رزمندگان مقاومت صدای مظلومیت فلسطینیان را به جهانیان رساندند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.