یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

روی آنتن شبکه دو؛

تأثیر محبت والدین بر روی فرزندان در «مثبت کام شیرین» بررسی می‌شود

 برنامه «کام شیرین»

سینماپرس: برنامه «مثبت کام شیرین» با محوریت محبت همسران نسبت به هم و تأثیر آن روی تربیت فرزندان، یکشنبه ۱۴ آبان از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، حسین گلرخی در «مثبت کام شیرین» این هفته درخصوص محبت والدین نسبت به هم و تأثیر آن بر روی تربیت کودکان صحبت خواهد کرد. برخی پدر و مادرهای قدیمی فکر می‌کردند اگر جلوی فرزندان به همدیگر محبت کنند، تأثیر منفی خواهد داشت در حالی که این عقیده کاملاً رد شده و برعکس اگر والدین در حضور فرزندانشان به هم محبت کنند، بچه‌ها هم الگوی درستی برای زندگی آینده خواهند داشت.

یکی از گفتمان‌هایی که هیچ وقت نباید بین زن و شوهر وجود داشته باشد، کنایه و زخم و زبان است که این رفتارها جلوی فرزندان به هیچ وجه نباید اتفاق بیفتد. کافه هفت ساله‌ها از دیگر آیتم‌های این برنامه است که به تجربه زوج ها درباره مسائل گوناگون بعد از هفت سال زندگی مشترک اختصاص دارد؛ در بخش باشگاه مخاطبان هم کتاب و فیلم‌های مرتبط با موضوع برنامه معرفی می‌شوند.

همچنین به پیامک‌های پرتکرار مخاطبان هم اشاره خواهد شد.

برنامه «مثبت کام شیرین» کاری از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی، یکشنبه ۱۴ آبان حوالی ساعت ۱۹ از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن روز بعدحوالی ساعت‌ ۱۱ است.

مخاطبان کام شیرین می‌توانند سؤال، انتقاد و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۳۰۰۰۰۲۱۷ با تیم تولید این برنامه در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.