سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

با شروع اکران‌های دانشجویی؛

«بچه زرنگ» به دانشگاه می‌رود

انیمیشن بچه زرنگ

سینماپرس: انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری که از پنجم مهر در سالن‌های سینمای سراسر کشور روی پرده رفته، با گذشت بیش از یک ماه، اکران‌های دانشگاهی آن نیز آغاز شده است.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به کارگردانی هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمدجواد جنتی و تهیه‌کنندگی حامد جعفری که از پنجم مهر ماه در سالن‌های سینمای سراسر کشور روی پرده سینماها رفته، با گذشت بیش از یک ماه، اکران‌های دانشگاهی آن نیز آغاز شده است.

این انیمیشن طی ۴۰ روز گذشته بیش از ۸۰۰ هزار مخاطب داشته و از مرز فروش ۲۸ میلیارد تومان عبور کرده است.

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» که به همت یک تیم ۲۵۰ نفره ساخته شده با به‌کارگیری تکنیک‌های روز هنر-صنعت انیمیشن به ویژه در بخش مدل‌سازی، ریگ، انیمیت، سیمولیشن، FX و ... در جایگاه کیفی بالاتری نسبت به آثار قبلی ساخته شده در کشور قرار گرفته است.

همچنین در مرحله رندرینگ این اثر با به‌کارگیری توان فنی سرورهای ایرانی، بیش از ۳۰ میلیون گیگاهرتز پردازش کامپیوتری انجام شده، این در حالی است که در اثر قبلی گروه هنرپویا یعنی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» بخش عمده‌ای از فرایند رندرینگ با استفاده از سرورهای خارجی انجام شده بود.

همزمان با اکران سینمایی از نیمه آبان ماه اکران دانشگاهی این انیمیشن هم آغاز شده است و در همین مدت دانشگاه‌هایی از سراسر کشور متقاضی اکران «بچه زرنگ» بوده‌اند.

علاقه‌مندان برای اکران دانشگاهی این انیمیشن می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۸۰۸۲۰۵۰ تماس بگیرند.

«بچه زرنگ» محصولی از گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.