چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

به کارگردانی «سعید آقاخانی»؛

«نون خ» از «کردستان» به «سیستان و بلوچستان » می‌رود

نون. خ

سینماپرس: فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی ۲۵ قسمت دارد که ۱۰ قسمت آن در چابهار می‌گذرد.

به گزارش سینماپرس، فصل جدید مجموعه «نون خ» قرار است با محوریت محیط زیست در ۲۵ قسمت ساخته شود.

مهدی فرجی تهیه‌کننده «نون. خ» با اعلام این خبر که بخشی از این سریال در استان کرمان و سیستان و بلوچستان تصویربرداری می‌شود و قصه سریال همراه با کردها به چند قومیت می‌پردازد، اظهار داشت: افرادی که در این بخش‌ها حضور دارند، از هنرمندان بومی این دو استان انتخاب شده‌اند.

علیرضا کیخا، مدیرکل صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان نیز گفت: همه ظرفیت‌های صداوسیما را به کار گرفتیم به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات این کار را در استان اجرایی کنیم.

فصل پنجم سریال «نون خ» شامل ۲۵ قسمت است و پخش آن همزمان با شروع ماه رمضان شروع می‌شود و ادامه آن در نوروز سال ۱۴۰۳ روی آنتن شبکه یک می‌رود.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران سریال هستند.

نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون ۴ فصل از این مجموعه ساخته شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.