چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

وزیر ارشاد:

«روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر» بیش از دو ماه است که تعیین شده و دوستان به دلیل ملاحظات رسانه‌ای که دارند تاکنون معرفی نکرده‌اند!

حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجتبی امینی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارسال بیش از ۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با میزان گفت: روابط‌عمومی جشنواره فیلم فجر بیش از دو ماه است که تعیین شده و دوستان به دلیل ملاحظات رسانه‌ای که دارند، تاکنون معرفی نکرده‌اند.

وزیر ارشاد در ادامه توضیح داد: قرار است به زودی طی یک نشست رسانه‌ای ضمن اعلام اطلاعات مربوط به آثار ارسالی به جشنواره، روابط‌عمومی جشنواره و همچنین سازوکار برگزاری آن اعلام شود.

اسماعیلی در ادامه گفت: شب گذشته آخرین اطلاعی که به من دادند، هنرمندان و فیلمسازان در جشنواره فیلم فجر امسال حضور پرشورتری نسبت به سال گذشته داشته‌اند و تاکنون بیش از ۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وزیر ارشاد در پاسخ به این پرسش که شیوه برگزاری جشنواره در بخش بین‌الملل چگونه است و مهمترین مهمانان بخش بین‌الملل جشنواره چه کسانی هستند، توضیح داد: سال گذشته نیز در بخش بین‌الملل جشنواره مهمانان بسیاری از کشورهای مختلف داشتیم، البته این دوره از جشنواره قطعا قوی‌تر و پرشورتر خواهد بود که جزئیات آن به زودی توسط دوستان ما در سازمان سینمایی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.