دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

معاون سیما مطرح کرد؛

برندهایی در تلویزیون جزو سرمایه‌های سازمان صداوسیما محسوب می‌شوند

محسن برمهانی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی

سینماپرس: محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی عنوان کرد که همچنان در حال مذاکره با برندهای تلویزیونی برای تولید آثار در تلویزیون هستند.

به گزارش سینماپرس، محسن برمهانی معاون سیما در حاشیه مراسم یادبود پروانه معصومی در جمع خبرنگاران درباره بازگشت چهره ها و برندها به تلویزیون بیان کرد: ما برندهایی داریم که در تلویزیون مخاطب کسب کردند و جزو سرمایه‌های سازمان صداوسیما محسوب می‌شوند. تمام این برندها که موفقیت کسب کردند، سرمایه هستند و صداوسیما از هیچ برندی صرف نظر نمی‌کند در حال مذاکره با همه آنها هم است.

وی درباره برندهای سریالی یادآور شد: برخی از این برندها مثل «نون. خ» در حال تولید هستند و برخی هفته دیگر یا ماه‌های دیگر تولید می‌شوند.

برمهانی درباره طرح سینمایی آثاری مثل «پایتخت» که چند روزی است مطرح می شود، بیان کرد: این برندها، برندهای سازمان هستند و طرح آنها در حال بررسی است. نه فقط «پایتخت» که بقیه کارها هم نسخه سینمایی و سریال آنها در حال بررسی است و فکر می کنیم چطور آنها را از پرده سینما یا قاب تلویزیون به استحضار مخاطب برسانیم.

وی همچنین گفت: معمولا عده‌ای بیان می‌کنند که برندهای معروف در تلویزیون حضور ندارند اما من از آنها می‌خواهم حداقل ۱۰ برندی را که در تلویزیون نیستند، نام ببرند.

برمهانی همچنین بازگشت فرزاد حسنی به صداوسیما را با یک برنامه گفت‌وگومحور تایید کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.