چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد:

در حوزه رسانه اخلاص و اثرگذاری از جایگاه ممتازی برخوردار است

فرشاد مهدی‌پور

سینماپرس: معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اخلاص و اثرگذاری برای یک رسانه نیاز فوری است و باعث ماندگاری آن خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، فرشاد مهدی پور روز چهارشنبه در چهارمین یادواره رسانه کشور و ۷۱ شهید خبرنگار غزه در دانشگاه آزاد اسلامی بابل بیان داشت: در حوزه رسانه اخلاص و اثرگذاری از جایگاه ممتازی برخوردار است و اگر شهدای ما امروز در جهان ماندگار شدند به خاطر اهتمام به این ۲ اصل بود.

وی با ذکر این مطلب که ما باید به سمت الگوسازی پیش برویم، ادامه داد: شهدای رسانه کشور همانند شهید باغبانی تا آخرین لحظه در حال انجام وظیفه بودند و در حین خدمت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اخلاص زمینه ماندگاری را فراهم خواهد کرد، بیان داشت: شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت به دنبال دیده شدن نبود اما اخلاصش او را جهانی کرد.

مهدی پوراظهار داشت: امروز ما باید به سمت الگوسازی پیش برویم و حاج قاسم سلیمانی شهید القدس یک الگوی برجسته و ممتاز است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بیان این مطلب که دشمن از نام و اثرگذاری شهید بیشتر هراس دارد، اضافه کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در الگوسازی تفکر این شهدا برای نسل جوان اثرگذار است.

این مقام مسوول تصریح کرد: در زمان فعلی همه باید در نهادینه کردن فرهنگ و تفکر شهدا در جامعه تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.