شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

وزیر ارشاد:

«تئاتر شهر» قلب تپنده حوزه فرهنگ و هنر است/ شنبه هفته آینده طی یک برنامه مناسب کلنگ زنی پروژه «حریم تئاتر شهر» انجام می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی؛ تیاتر شهر

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیش از سی سال است که پروژه اجرای حریم تئاتر شهر مطالبه هنرمندان است از این رو با انجام این پروژه زمستان ۱۴۰۲ بهار اهالی فرهنگ و هنر می‌شود.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی در بازدید از پروژه اجرای حریم تئاتر شهر درجمع خبرنگاران گفت: تئاتر شهر برای تهران و کل کشور قلب تپنده حوزه فرهنگ و هنر و نماد فرهنگی و هنری شهر تهران و کشور است و اهالی هنر علاقه خاصی به این مکان دارند.

وی افزود: پروژه اجرای حریم تئاتر شهر از سال ۱۳۶۸ مورد مطالبه هنرمندان بوده و هنرمندان برجسته مکررا به بنده مراجعه کردند و با همکاران من در خصوص انجام این پروژه صحبت کردند، بنابراین انشالله این پروژه به همت معاونت توسعه منابع انجام می‌شود.

اسماعیلی در خصوص زمان کلنگ زنی این پروژه بیان کرد: بنده تمایل داشتم در این هفته این اتفاق صورت گیرد ولی روز دوشنبه در وزارت فرهنگ مهمان ویژه‌ای داریم و یک شهید عالی مقام در وزارت فرهنگ تدفین می‌شود که همکاران من مشغول این برنامه هستند لذا شنبه هفته آینده طی یک برنامه مناسب کلنگ زنی این پروژه انجام می‌شود.

وزیر فرهنگ افزود: هنرمندان علاقه ویژه‌ای به تئاتر شهر دارند و این مساله دلیل ما برای شروع این پروژه است از این روی با انجام این پروژه زمستان ۱۴۰۲ بهار اهالی فرهنگ و هنر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.