سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

شبکه تازه تاسیس «صدا و سیما»؛

«حسین شیخیان» مدیر «سحاب» می‌شود

حسین شیخیان

سینماپرس: سحاب به عنوان شبکه تازه تأسیس صدا و سیما قرار است با ۲۴ سرویس زبانی در جهت ایجاد تصویر ذهنی صحیح و واقعی از ایران در اذهان مردم دنیا قدم بردارد.

به گزارش سینماپرس،

شبکه سحاب گام جدیدی در برون‌مرزی صدا و سیما به شمار می‌رود که در جهت ایجاد تصویر ذهنی صحیح و واقعی از ایران در اذهان مردم دنیاست.

در توضیحات تکمیلی راجع به ماهیت و مأموریت این شبکه آمده است: توجه به فضای‌مجازی و ظرفیت روایت‌سازی در آن در قالب‌های مختلف در اولویت این شبکه قرار داشته و تلاش می‌شود تا خرده پروژه‌ها و کلان پروژه‌های رسانه‌ای براساس اولویت‌های سیاستی در 24 سرویس زبانی موجود در این شبکه به فراخور، تعریف شده و به مرحله اجرا خواهد رسید.

محوریت محتوایی در این شبکه، روایت ایران در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، معرفتی، اندیشه‌ای، تاریخی، سیاسی، اقتصادی و حوزه پیشرفت است و حول آن مسائل منطقه و جهان نیز مورد توجه قرار دارد.

فرم ارائه محتوا در این شبکه نیز بر پایه فرم‌های متناسب و مرسوم وب و شبکه‌های اجتماعی است و در برخی زبان‌های دارای اولویت به سمت تلویزیون‌های اینترنتی و در برخی زبان‌ها نیز رادیوهای آنلاین یا رادیوهای فرکانسی در دستور کار این شبکه قرار خواهد داشت.

صدا و سیما , تلویزیون , معاونت برون مرزی ,

حسین شیخیان به عنوان مدیر شبکه تازه تأسیس «سحاب» انتخاب شده است.

او مشاور امور بین‌الملل معاون برون مرزی و سرپرست اداره کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون‌مرزی و پیش از این مدیر کارگروه مطالعات تبلیغ بین‌الملل پژوهشکده سازمان تبلیغات اسلامی بوده و مدیریت رسانه‌های مجازی اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی در مناطق شبه قاره هند و شرق آسیا و جنوب شرق آسیا را نیز عهده‌دار بوده است.

همچنین راه‌اندازی و هدایت مجموعه‌های مستقل فرهنگی و رسانه‌ای مختلف در عرصه بین‌الملل طی سال‌های 1390 تاکنون و نویسندگی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی مستندهای پژوهشی و تلویزیونی را در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.