دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

تهیه‌کننده «قرارگاه سری»:

«قرارگاه سری» به جشنواره چهل و دوم نخواهد رسید!

فیلم سینمایی «قرارگاه سری»

سینماپرس: در حالی که مهلت تحویل آثار متقاضی حضور در چهل و دومین جشنواره فیلم به پایان رسیده و ظرف روزهای اخیر اسامی آثار نهایی توسط هیات انتخاب اعلام خواهد شد، «قرارگاه سری» به کارگردانی دانش اقباشاوی به جشنواره نرسید.

به گزارش سینماپرس، جلیل شعبانی تهیه‌کننده «قرارگاه سری» با تائید این خبر به فارس گفت: تمام تلاش اعضای گروه این بود که این فیلم با محوریت شهید عالی‌قدر علی هاشمی به جشنواره فیلم فجر برسد که به دلیل وسعت تولید همچنان فیلمبرداری ادامه دارد و نتوانستیم نسخه‌ای از فیلم را در اختیار جشنواره قرار دهیم و به این ترتیب «قرارگاه سری» به جشنواره چهل و دوم نخواهد رسید.

«قرارگاه سری» مقطع مهمی از زندگی شهید علی هاشمی از فرماندهان مطرح دفاع مقدس را در شناسایی و طرح ریزی عملیات خیبر در قرارگاه سری نصرت به تصویر می‌کشد.

«قرارگاه سری» بعد از فیلم‌های سینمایی «تاج محل»، «هیهات» (یکی از اپیزودها) و «زاپاتا» چهارمین تجربه کارگردانی دانش اقباشاوی محسوب می‌شود.

براساس این خبر، فیلم سینمایی کمدی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان و با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده که گمانه‌زنی‌های اولیه حاکی از حضور این فیلم در جشنواره فجر چهل و دوم بود، نیز به نظر می‌رسد به دلیل طولانی بودن روند فیلم‌برداری و همچنین حجم بالای امور فنی مربوط به مرحله جلوه‌های ویژه، به جشنواره نرسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.