چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

رییس سازمان صداوسیما:

صداوسیمای ۱۴۰۲ همان صداوسیمای ۱۴۰۱ است و تغییری نکرده است/ درب «صداوسیما» همیشه به روی هنرمندان باز است!

پیمان جبلی؛ صدا و سیما

سینماپرس: رییس صداوسیما در بازدید از «حسینیه معلی» بیان کرد که این برنامه اقبال زیادی از طرف مخاطب پیدا کرده و در هر فصل باید با خودش رقابت کند.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی رییس صداوسیما به همراه جمعی از مدیران سازمان شب گذشته ۲۶ دی ماه از پشت صحنه برنامه «حسینیه معلی» بازدید کرد. محسن برمهانی معاون سیما، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما، محمدحسین قرایی مدیرکل روابط عمومی صداوسیما و دیگر مدیران شبکه سه و سازمان در این بازدید او را همراهی کردند.

جبلی در این بازدید در جمع خبرنگاران درباره برنامه «حسینیه معلی» بیان کرد: این برنامه در فصل‌های متوالی توانسته است خیلی از رکوردها را بشکند، برنامه معارفی که توانسته است با درصد مخاطب بالا عنوان پرمخاطب ترین برنامه رسانه ملی را به خود اختصاص دهد. «حسینیه معلی» در فصل‌هایی که در ماه محرم و صفر و مناسب‌های با سعادت شعبان تولید شد، ثابت کرد که اگر ایمان و اخلاص و همچنین خلاقیت در فرم و محتوا وجود داشته باشد تمام گونه‌های برنامه سازی با همه موضوعات به برنامه‌های موفق تبدیل می‌شود.

رییس صداوسیما تصریح کرد: استقبالی که در چند سال اخیر از این برنامه شد توقعات را بالا برد و من به عوامل برنامه گفتم شما دارید با خودتان مسابقه می‌دهید و باید در هر فصل رکورد خود را بشکنید. مخاطب گسترده‌ای که برنامه پیدا کرده، تولید آن را سخت‌تر کرده است. تهیه کننده و کارگردان و گروه تحقیق زحمت زیادی کشیده اند و به استان‌های مختلفی برای تحقیق و پژوهش رفته اند. امیدواریم این برنامه به یکی از موفق‌ترین برنامه‌های ایام ولادت امام زمان (عج) تبدیل شود.

وی درباره ظرفیت‌های چنین برنامه‌هایی توضیح داد: اینکه یک برنامه معارفی به پرمخاطب ترین برنامه صداوسیما تبدیل شود در میان همه برنامه‌های طنز و سرگرمی و نمایشی یعنی برنامه توانسته به نقطه درست هویتی مخاطب دست پیدا کند. ما همیشه انتظار داشتیم برنامه‌های معارفی جزو آثاری با مخاطب خاص باشند ولی این برنامه در همین چند فصل توانسته رکورد برنامه‌های پرمخاطب صداوسیما را بشکند.

جبلی در بخش دیگر صحبت‌هایش درباره حق پخش بازی‌ها بیان کرد: ما در موضوع حق پخش با ۲ برنامه مواجه هستیم یکی برنامه‌ها و مسابقه‌های خارجی و دیگری رقابت‌های داخلی. حرف ما این است که همان طور که رقم حق پخش برنامه‌های خارجی را دولت و مجلس در برنامه بودجه در نظر می‌گیرند و ما حق پخش رقابت‌های خارجی را پرداخت می‌کنیم به همان میزان حق پخشی که برای رویدادهای ورزشی داخلی تعیین می‌شود نیز باید در ردیف‌های بودجه ما دیده شود.

رییس صداوسیما همچنین درباره اینکه چقدر انتخابات باعث شده است که هنرمندان در آن حضور پیدا کنند، بیان کرد: در صداوسیما همیشه به روی هنرمندان باز است، صداوسیمای ۱۴۰۲ همان صداوسیمای ۱۴۰۱ است و تغییری نکرده است. در انتخابات و غیرانتخابات سیاست کلی ما این است که بتوانیم از هنرمندانی که علاقه‌مند هستند در خدمت مردم باشند، بهره بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.