جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

دبیر اجرایی «چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر»:

هر آنچه که ظرفیت و اعتبارات مالی جشنواره چهل و دوم در حوزه تبلیغاتی است و ستاد جشنواره باید انجام دهد به سرانجام می‌رسانیم

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

سینماپرس: دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد تبلیغات محیطی جشنواره از امروز ۲۹ دی و تبلیغات شهری این رویداد از ۱ بهمن در سطح شهر تهران انجام می‌شود.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین شفیعی دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره چگونگی اجرای تبلیغات محیطی و شهری این دوره از جشنواره، به مهر گفت: در بخش تبلیغاتی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۲ شکل برنامه‌ریزی کردیم؛ بخش اول مربوط به تالارهای میزبان جشنواره است که طی ۲ شب، ۲۹ و ۳۰ دی در ورودی آن‌ها تبلیغات محیطی جشنواره انجام می‌شود. برای مجموعه تئاتر شهر هم که محل اصلی برگزاری جشنواره محسوب می‌شود فضاسازی به شکل مطلوب‌تری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران از ۱ بهمن اقلام تبلیغاتی جشنواره در بیلبوردها، عرشه‌ها و پرتال‌های شهری نصب می‌شوند.

شفیعی درباره اجرای تبلیغات جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر در فضای ایستگاه‌های مترو، افزود: با همکاری معاونت فرهنگی متروی تهران همزمان با افتتاحیه جشنواره فضاهای تبلیغاتی مترو به تبلیغ جشنواره تئاتر فجر اختصاص پیدا می‌کند.

دبیر اجرایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر درباره همکاری رسانه ملی برای تبلیغ این دوره از جشنواره، اظهار کرد: امسال در جشنواره گزارش‌های تصویری سه دقیقه‌ای را به صورت روزانه آماده می‌کنیم تا هم در فضای مجازی و هم در رسانه ملی و فضاهای رسانه‌ای دیگر پخش شود.

وی با بیان این‌که با اتوبوسرانی شهر تهران برای تبلیغ جشنواره چهل و دوم تئاتر فجر توافقی نشده است، درباره فضاسازی تبلیغاتی در پهنه رودکی گفت: در پهنه رودکی هم که فضای اصلی اجراهای تئاتر خیابانی است تبلیغات محیطی انجام خواهد شد.

شفیعی تصریح کرد: هر آنچه که ظرفیت و اعتبارات مالی جشنواره چهل و دوم در حوزه تبلیغاتی است و ستاد جشنواره باید انجام دهد به سرانجام می‌رسانیم. در تبلیغات شهری نیز با همکاری سازمان زیباسازی و شهرداری تهران نسبت به سال‌های گذشته اقدامات بیشتر و بهتری انجام می‌شود.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن، با دبیری مهدی حامدسقایان در تهران در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.