سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

نخستین «جشنواره آگهی‌های بازرگانی » برگزار شد؛

جبلی: سیاست ما غلبه نگاه فرهنگی بر سودآوری محض و همچنین هم افق کردن حداکثری رسانه با صاحبان آگهی هاست

آگهی بازرگانی

سینماپرس: بهترین بازیگران سفیر برند در اولین جشنواره اگهی های بازرگانی صداوسیما شناخته شدند.

به گزارش سینماپرس، نخستین جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی های بازرگانی امروز دوشنبه دوم اردیبهشت با حضور جمعی از مدیران صداوسیما در مرکز همایش های صداوسیما برگزار شد.

مهمان آیتم ویژه این مراسم جناب خان بود که در ابتدای سخنانش از رضا حداد به عنوان یکی از رفقای قدیمی خود یاد کرد.

جناب خان در ادامه در شوخی هایی به ۲ نکته در تبلیغات بازرگانی اشاره کرد؛ او ابتدا به زندگی ها و افرادی که در تبلیغات حضور دارند و زندگی هایی که نمایش داده می شود کنایه زد که انگار از کره ای دیگر به زمین امده اند و بعد از نبود چهره های مطرح در تلویزیون گفت و اینکه تبلیغات در رسانه ای که پرمخاطب است، دیده می شود.

پیمان جبلی رییس صداوسیما در ابتدا در واکنش به طنازی های جناب خان و حضورش بعد از یک سال روی آنتن بیان کرد: خوشحالم بعد از یک سال جناب خان را زیارت کردیم، اگرچه که یک سال پیش صحبت کرده بودیم.

وی در ادامه خطاب به صاحبان شرکت های تبلیغاتی تصریح کرد: ما و شما همکار هستیم اگرچه شما در مشاغل تولید و تجارت و بازرگانی فعالیت دارید و ما ذیل عنوان فرهنگ و رسانه فعالیت می کنیم. با این حال اگر درگ متقابل و کاملی بین ما و شما وجود نداشته باشد خروجی درستی ندارد.

جبلی اضافه کرد: ما در حوزه های مختلف آثاری را در قالب های نمایشی، سریال ها و برنامه ها و… تولید می کنیم اما آنچه بیش از تولیدات ما روی فکر و سلیقه مخاطب اثر دارد تبلیغات بازرگانی است. تبلیغات بازرگانی در بهترین جدول پخش به صورت مکرر در کوتاهترین زمان ممکن روی فکر و رفتار مخاطب اثر دارد و اگر بگویم تاثیر شما بیش از ماست گزافه نیست.

رییس صداوسیما تصریح کرد: بنابراین شما همکار ما هستید و نیاز به همفکری داریم. ما با افتخار وظیفه می دانیم تولید داخلی بنگاه های اقتصادی و کسانی را که در این حوزه با چالش رو به رو هستند کمک کرده و تمام قد در خدمتشان باشیم.

وی در بخش دیگر با اشاره به ضرورت توجه به هویت فرهنگی عنوان کرد: کشورها همیشه از هویت فرهنگی خود حفاظت می کنند و ما با هویت تاریخی چند هزار ساله بیش از همه باید مراقب ان باشیم. هویت فرهنگی عنصر مهمی است که در این دوره تحولی مورد توجه است.

وی افزود: دومین عنصر در دوره تحولی صداوسیما شعار عدالت است. در حوزه رسانه عدالت یعنی دیده شدن همه اقشار و طبقات و همه آنچه که در لایه های طبقات وجود دارد. ما در دو سال اخیر سعی کردیم فرهنگ ها و جغرافیای فراموش شده را بیشتر در قاب رسانه ببینیم.

جبلی با اشاره به سیاست های رسانه ملی در برابر بنگاه های تبلیغاتی اظهار کرد: حتی اگر رسانه ملی هیچ درامدی از بنگاه های تبلیغاتی نداشت باز هم سیاست ما حمایتی بود، سیاست بعدی ما تعامل و گفت وگو است، رویکرد ما از بخشنامه باید به سمت کار تعاملی پیش برود.

وی اضافه کرد: سیاست ما غلبه نگاه فرهنگی بر سودآوری محض و همچنین هم افق کردن حداکثری رسانه با صاحبان آگهی هاست. موضوعات و اولویت ها و نیازهای واقعی که باید براساس آن قالب های نمایشی و … را احصا کرده و به طراحی و کار مشترک با شما برسیم.

مینا مهرنوش داور برنامه «میدون» و از صاحبان کسب و کار در این مراسم گفت: این اتفاق جدید که صداوسیما به عنوان یک همکار که کمک می کند به کسب و کار، نگاهی متعالی است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم تولید محتوا را منطبق با نیاز جامعه تولید کنیم باید دایم با مخاطب تعامل داشته باشیم که با شبکه های اجتماعی امکانپذیر است.

در ادامه کلیپی از صدای هنرمندان درگذشته روی تیزرهای تبلیغاتی پخش شد که شامل هنرمندانی چون شهلا ناظریان، حسین عرفانی، ناصر طهماسب، حسین باغی، چنگیز جلیلوند، رضا حداد و اتیلا پسیانی بود.

در بخش بازیگران مرجانه گلچین، سروش جمشیدی، میلاد کیمرام به عنوان بهترین بازیگر و سفیر برند جوایزی را دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.