چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

این هفته؛

استان گیلان میزبان «کار خونه» می‌شود

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: برنامه «کار خونه» این هفته با حضور بانویی تلاشگر از استان گیلان، پنجشنبه ۱۲ بهمن حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی شبکه دو، این قسمت از برنامه «کار خونه» روایت داستان زندگی پر فراز و نشیب خانم «سرور عباسپور» معروف به «خاله سوری»، اهل استان گیلان، روستای «قاسم‌آباد» شهر رودسر است. خاله سوری، کارآفرین در حیطه تولید چادرشب است که توانسته با توجه به ظرفیت‌ها و فضاهای موجود در شهرها و روستاهای اطرافش، علاوه بر آموزش بیش از سیصد نفر، باعث ایجاد اشتغالزایی برای خود، اعضای خانواده‌اش و همچنین چند صد نفر از بانوان این خطه شود.

بسیاری از بافنده‌هایی که با او همکاری می‌کنند، جزو بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد هستند. خانم عباسپور به عنوان راهبر شغلی با کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز همکاری می‌کند. در این قسمت از مستند، عباس اهرابی (مدیرکل کمیته امداد استان گیلان) ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی خاله سوری، درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت می‌کند.
هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگیست که به عنوان کسب و کار در جهت ایجاد درآمد در خانواده نقش مهمی ایفا می‌کنند.
مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که قسمت سوم از فصل سوم آن پنجشنبه ۱۲ بهمن حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.