چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

رئیس سازمان صدا و سیما:

حق اضافه کردن حقوق و دست مزد همکارانمان را بدون کسب موافقت دولت نداریم/ بودجه اختصاص یافته تکالیف تولید است!

پیمان جبلی؛ صدا و سیما

سینماپرس: رئیس سازمان صدا و سیما گفت: بودجه‌ای که در برنامه به این سازمان اختصاص یافته بر اساس جدول تکالیف تولید است و ما حق اضافه‌کردن حقوق و دستمزد همکارانمان را بدون کسب موافقت دولت نداریم.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما وظیفه سنگینی در قبال شاغلان و بازنشستگانی که عمرشان را برای تولید برنامه در صدا و سیما صرف کرده اند، داریم.

وی اضافه کرد: این سازمان بیش از ۶۰ هزار کارمند شاغل و بازنشسته دارد که این تعداد کارمند شامل خریدخدمتی ها و انواع قراردادها می شود.

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: بودجه ای که در برنامه به این سازمان اختصاص یافته بر اساس جدول تکالیف تولید است و ما حق اضافه کردن حقوق و دست مزد همکارانمان را بدون کسب موافقت دولت نداریم.

جبلی یادآورشد: طی بیش از دو سال گذشته تلاش بر این بوده تا جایی که می توانیم از مجاری قانونی و اختیارات سازمان برای کمک به همکارانمان استفاده کنیم.

وی افزود: آنچه که به عنوان بودجه سازمان صدا و سیما برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده هم برای پرداخت حقوق و دستمزد همکاران و بازنشستگان ما در سازمان است و هم برای تولیداتی است که بر اساس جدول تکالیف در ماده ۷۷ برنامه هفتم برای صدا و سیما تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.