شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

طی پیامی؛

تبریک وزیر فرهنگ برای پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم فوتبال ژاپن و صعود به مرحله نیمه نهایی جام ۲۰۲۳ ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی در پیامی پیروزی غرورآفرین و صعود تیم خستگی‌ناپذیر ملی فوتبال کشورمان به مرحله نیمه نهایی جام ۲۰۲۳ ملت‌های آسیا را به همه ملت شریف ایران تبریک گفت و افزود: بار دیگر تیم ملی فوتبال کشورمان با امید به آینده ایران اسلامی با پیروزی در بازی مقابل تیم فوتبال ژاپن نشاط و شادی را برای هموطنان عزیزمان در همه دنیا به ارمغان آورد»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: آرزوی پیروزی‌های فزون‌تر جوانان کشورمان به‌ویژه فرزندان ورزشکار در همه عرصه‌های ملی و بین‌المللی را دارم.

تیم ملی فوتبال ایران عصر روز شنبه - ۱۴ بهمن - در دیدار حساس مقابل ژاپن به برتری دو بر یک دست یافت و سزاوارانه راهی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شد.

تیم ایران در مرحله نیمه نهایی روز چهارشنبه - 18 بهمن- باید مقابل برنده بازی قطر-ازبکستان بازی کند.

مسابقه ایران و ژاپن که همزمان با اکران فیلم های جشنواره فجر بود، در خانه جشنواره برای اهالی سینما و رسانه به صورت زنده اکران شد که یکی از متفاوت‌ترین اکران های جشنواره فیلم فجر با حال و هوای فوتبال در برج میلاد بود.

سینماهای کشور با مجوز وزارت فرهنگ و اشاد اسلامی در دو بازی ایران - سوریه و ایران - ژاپن میزبان مخاطبان بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.