دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

با صدور مجوز پلتفرم؛

مسئولیت نظارت بر محتوای «فوتبال۳۶۰» با وزارت فرهنگ است

ساترا

سینماپرس: مجوز پلتفرم «فوتبال۳۶۰» توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است، تنظیم‌گری محتوایی این پلتفرم فعلا بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش سینماپرس، علی دایی که در روز تولدش مهمان برنامه «فوتبال۳۶۰» به میزبانی عادل فردوسی‌پور بود، از سوی دخترش سورپرایز شد. اما این برنامه سورپرایز دیگری هم به همراه داشت، که آن حضور بدون حجاب دختر علی دایی در برنامه بود.

با وجود اینکه تنظیم‌گری رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی با امضای ساترا رقم می‌خورد، اما طبق پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان مشخص شد که این پلتفرم فوتبالی که به بررسی فوتبال ایران و جهان می‌پردازد، به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی عادل فردوسی‌پور است، که پیش از ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون تعیین اختیارات و وظایف صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز فعالیتش از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده است، که تنظیم‌گری این پلتفرم از باب محتوا و فرم با این وزارتخانه است.

از آنجایی که مجوز پلتفرم «فوتبال۳۶۰» توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است، تنظیم‌گری محتوایی این پلتفرم فعلا بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. البته طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید این پلتفرم اقدام به اخذ مجوز از ساترا و قبل از انتشار هر برنامه نسبت به اخذ مجوز تولید و انتشار اقدام کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.