چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰

با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه؛

«خانه‌ روشنا» برای شبکه دو کلید خورد

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: مجموعه تلویزیونی «خانه‌ روشنا» با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و گروه معارف شبکه‌ دو سیما در لوکیشنی در تهران کلید خورد.

به گزارش سینماپرس، هادی خدادی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «خانه‌ روشنا» است و مهدی زنگنه کارگردانی و ارغوان قاسم‌نژاد و مهدی زنگنه نویسندگی این سریال ۱۰ قسمتی را بر عهده دارند.

حامد عبدالهی نیز به عنوان مشاور پروژه این مجموعه تلویزیونی است. دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی محمدزاده، مدیر تولید: حمید سرپیران، مدیر صدابرداری: فرهاد تبریزی، طراح گریم: نازنین امینی، طراح صحنه و لباس: پوریا توکل خواه، گروه کارگردانی: امیر عموری و نوید مینایی، بازیگران: شهین تسلیمی، ساناز سماواتی، افشین سنگ چاپ، کیمیا خلج، معصومه محمدپور، فرج الله گل سفیدی، محمدرضا رهبری، حسنا قبادی، شیدا باطنی و علی بهادری.

«خانه‌ روشنا» داستانی پیرامون سنت حسنه وقف دارد و در ۱۰ قسمت برای پخش در سال ۱۴۰۳ آماده می‌شود.

بخشی از داستان این مجموعه تلویزیونی بدین شرح است: غزاله و لاله، از آنجا که خودشان طعم یتیمی را چشیده‌اند، همواره آرزو داشته‌اند مرکزی برای نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تأسیس کنند. چند سال قبل، خانم شکوهی خانه‌ بزرگ و قدیمی‌اش را در اختیار آن دو قرار داده و به این ترتیب «خانه‌ی روشنا» تأسیس شده است.

غزاله بلاگر هم هست و با موضوع خانه‌ی روشنا و کودکان ساکن این خانه، و نیز سایر فعالیت‌های خیریه، ویدئوهایی در فضای مجازی منتشر می‌کند. اما از آنجا که خانم شکوهی وقف‌نامه‌ای از خود به‌جا نگذاشته، ورثه‌اش پرونده‌ای برای بازپس‌گیری خانه‌ی روشنا تشکیل می‌دهند. غزاله و لیلا، حین پیگیری این پرونده، با مسئله‌ی وقف و انواع آن آشنا می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.