چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

«عزت الله رمضانی‌فر» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

هرگز در طول سال‌های فعالیتم در سینما به کوتاهی و بلندی نقش‌ها فکر نمی‌کنم!

عزت الله رمضانی فر

سینماپرس: عزت الله رمضانی فر بازیگر پیشکسوت سینما که با «شهسوار» در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد گفت: آنچه برایم حائز اهمیت است فیلمنامه قوی و تیمی است که قرار است با آن ها کار کنم. در واقع ماحصل کار برایم مهم است و امیدوارم که آنچه خروجی کارم می شود با نظر مثبت مردم همراه باشد.

بازیگر فیلم های سینمایی «گاو» و «خواب های دنباله دار» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من خوشحالم که با یکی از بهترین فیلم های جشنواره یعنی «شهسوار» در جشنواره بین المللی فجر حضور دارم.

وی سپس با تأکید بر اینکه جشنواره فجر برایم دارای اهمیت زیادی است اظهار داشت: این جشنواره مهمترین رویداد سینمایی کشور ما است و گلچین تولیدات یک سال سینمای کشور را به معرض تماشای مخاطبان عام و همچنین متخصصان حوزه سینما و رسانه می گذارد.

رمضانی فر در پاسخ به این پرسش که چرا بازی در نقش کوتاه «داشی» را پذیرفتید اظهار داشت: من هرگز در طول سال های فعالیتم در سینما به کوتاهی و بلندی نقش ها فکر نمی کنم! آنچه برایم حائز اهمیت است فیلمنامه قوی و تیمی است که قرار است با آن ها کار کنم. در واقع ماحصل کار برایم مهم است و امیدوارم که آنچه خروجی کارم می شود با نظر مثبت مردم همراه باشد.

این سینماگر در پایان این گفتگو افزود: درست است که نقش «داشی» در «شهسوار» به ظاهر کوتاه است اما او شخصیتی است که قصه فیلم بر مبنای او پیش می‌رود و همه شخصیت‌ها کارهای شان را در نسبت اتفاقاتی که برای «داشی» رقم می‌خورد پیش می‌برند. به جرأت می‌گویم که «داشی» بیشترین تأثیر را روی روند داستان فیلم دارد و نقشی محوری در این اثر سینمایی محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.