یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

به رهبری «همایون رحیمیان»؛

«محمد معتمدی» با ارکستر ملی به «جشنواره فجر» می‌آید

کنسرت ارکستر ملی ایران در  سی و دومین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس: کنسرت ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی محمد معتمدی در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان دوشنبه- ۲۳ بهمن ماه- ساعت ۱۸:۳۰ با همراهی گروه کُر بنیاد رودکی به رهبری رازمیک اوحانیان در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

در این اجرا محمد معتمدی به عنوان خواننده و مازیار ظهیرالدینی به عنوان کنسرت مایستر، ارکستر موسیقی ملی ایران را همراهی می‌کنند.

قطعات «تهران» به آهنگسازی و تنظیم همایون رحیمیان و همراهی گروه کُر، «کویر» به آهنگسازی محمد معتمدی و تنظیم افشین عزیزی، «ناله شبگیر» اثر پرویز یاحقی با تنظیم امیرحسین طایی، قطعه محلی «بویر احمدی» با تنظیم همایون رحیمیان و همراهی گروه کُر، «پیروزی» به آهنگسازی و تنظیم همایون رحیمیان و همراهی گروه کُر در این کنسرت اجرا می‌شوند.

«روشنی روی تو» با تنظیم امیرحسین طایی، «آسمان خدا» به آهنگسازی مجید وفادار و تنظیم سیامک بهبهانی، قطعه محلی «رشید خان» با تنظیم همایون رحیمیان و همراهی گروه کُر، «سوگند» اثر بابک افشار، «تکیه‌گه خیال» به آهنگسازی زنده یاد امیرفرشید رحیمیان و تنظیم همایون رحیمیان و «ای ایران» اثر روح‌الله خالقی با تنظیم گلنوش خالقی با همراهی گروه کُر از دیگر قطعه‌های این کنسرت هستند.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.