چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

مجری برنامه خبر داد؛

بازگشت «صبحانه ایرانی» بعد از ماه مبارک رمضان

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: المیرا شریفی مقدم با انتشار یک استوری خبر داد ادامه برنامه «صبحانه ایرانی» شبکه دو بعد از ماه رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «صبحانه ایرانی» برنامه صبحگاهی شبکه دو سیماست، که از یک میز اصلی با حضور مهمانان مختلف و چندین میز تخصصی با عناوین گوناگون بهره می برد و با نگاهی عمیق‌تر به موضوعات مختلف سعی در بررسی تخصصی مباحث دارد. المیرا شریفی مقدم مجری تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به امید خدا فصل جدید برنامه «صبحانه ایرانی» بعد از ماه رمضان اجرا خواهد شد.

در این برنامه که علاوه بر المیرا شریفی مقدم وحید رونقی، مجید یحیایی و فاطمه افشاریان به اجرا می پردازند. از جمله کارشناسان و بخش های این برنامه که تهیه کنندگی آن را امیرعلی آزادی بر عهده دارد می توان به میز تاریخ اسلام (حجت‌الاسلام مهدی طباخیان: همه فصول)، میز سلامت (حکیم خیراندیش: همه فصول)، میز مصرف خانواده (نفیسه سادات موسوی: فصل اول)، میز طنز(محمدرضا شهبازی: فصل اول)، میز ورزش (مجید یحیایی: همه فصول)، بخش گزارشهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر (ابوالقاسم رحمانی: فصل اول) اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.