سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

معاون سیمای رسانه ملی:

مهمترین و بزرگترین اولویت ما تحول ساختاری است که به ثمر خواهد نشست

محسن برمهانی

سینماپرس: معاون سیما درباره اولویت‌های تلویزیون در سال آینده تاکید کرد: مهمترین و بزرگترین اولویت ما تحول ساختاری است که به ثمر خواهد نشست.

به گزارش سینماپرس، محسن برمهانی ـ معاون سیما ـ در گفت‌وگویی با ایسنا، در پاسخ به اینکه مهمترین اولویت‌های تلویزیون در سال ۱۴۰۳ چه خواهد بود و آیا شبکه‌ای حذف و اضافه خواهد شد؟ توضیح داد: مهمترین و بزرگترین اولویت ما تحول ساختاری است که به ثمر خواهد نشست.

وی در زمینه این تحول ساختاری توضیح داد: در دنیا نوع اداره شبکه‌های زنجیره‌ای با آن چیزی که ما در ایران داریم، متفاوت است. ما می‌خواهیم این‌را شبیه به تجربه زیسته‌ی دنیا در اداره شبکه‌های زنجیره‌ای کنیم و در این زمینه تمرکز خود را در تولید پخش و محتوا خواهیم داشت.

برمهانی همچنین درباره پخش زنده دربی صد و سوم که قرار است با حضور داوران زن رقم بخورد، تاکید کرد: رسانه ملی حتما استانداردها را باید در این بازی رعایت کند. وقتی شما یک مسابقه ورزشی خارجی را پخش می‌کنید در لحظاتی شاید نتوانید تفکیک را در بک‌گراند داشته باشید.

معاون سیما در پایان درباره ویژه‌برنامه‌های رمضان و نوروز نیز اظهار کرد: امیدواریم این ترکیب دو بهاری که چیده شده است، مخاطبان به لحاظ معنوی و سرگرمی، از این ترکیب در کنار هم بهره ببرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.