یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۴

رئیس سازمان صدا و سیما:

آنچه که باقی می‌ماند «صداست»/ صدای «مسعود اسکویی» همیشه جاودان خواهد بود

مسعود اسکویی

سینماپرس: رئیس رسانه ملی گفت: استاد اسکویی همانطور که از صدای جوانش برمی‌آمد مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود.

به گزارش سینماپرس، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش روز چهارشنبه درگذشت. مراسم تشییع پیکر او امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور مدیران رسانه ملی و جمعی از دوستان این هنرمند در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این مراسم گفت: چند جمله‌ای از باب وظیفه درباره یک همکار و استاد می‌گویم. تک تک همکارانی که در این جلسه حضور دارند، شهادت می‌دهند که غیر از بزرگی و فروتنی از او ندیده‌اند. او در کنار حرفه خود و تسلط بر کار ورزشی استاد بزرگمردی و تواضع بود.

وی افزود: شاید اسکویی اصلاً درخواستی برای شخص خودش نداشت و هر آنچه بود درخواست برای کار حرفه‌ای بود. استاد اسکویی همانطور که از صدای جوانش برمی آمد مصداق نشاط و سرزندگی بود. از آنجا که آنچه که باقی می‌ماند صداست صدای او همیشه جاودان خواهد بود.

رئییس رسانه ملی عنوان کرد: اسکویی در ۸۵ سالگی برنامه سال تحویل زنده رادیو ورزش را اجرا کرد و حتی وقتی روی تخت بیمارستان بود باز هم امیدوار بود و به ما امید داد و می‌گفت من ورزشکارم نگران نباشید. نماز اولش هیچ گاه ترک نشد و در کنار همکاران جوان علی رغم پیشکسوتی با تواضع کار می‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.