چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۳

نیوشا ضیغمی: فضا و نقش ها در "پرتقال خونی" برایم جذاب بود

نیوشا ضیغمی

بازیگر فیلم"پرتقال خونی" گفت: در این فیلم نخسیتن تجربه خود در زمینه سرمایه گذاری را داشتم و فضای موجود در فیلم نامه و کار در کنار الوند برایم جذاب بود.

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما در ارتباط با حضورش در جشنواره فلیم فجر با سه فیلم مختلف و نخستین تجربه در زمینه سرمایه گذاری در فیلم"پرتقال خونی" ، به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: نقش و نوع بازی من در فیلم" پرتقال خونی" کاملا متفاوت از نقش هایی است که تا کنون بازی کرده ام و این تفاوت به نوع فیلم نامه باز می گشت.

وی ادامه داد: در این فیلم من به همراه همسرم نخستین تجربه خود را در زمینه سرمایه گذاری داشتیم و از ابتدا در جریان نحوه نگارش این فلیم نامه بودیم، با نقش خود در فیلم "پرتقال خونی" ارتباط خوبی داشتم ، این فیلم نگاهی به سرگشتگی های اجتماعی و نسل جوان جامعه دارد و در ارتباط با دختران است که دچار بحران می شوند.

این بازیگر بیان کرد: فضای کلی موجود در فیلم نامه و کار با سیروس الوند برای من جذاب بود به همین دلیل به ریسک سرمایه گذاری برای ساخت این فیلم پرداختم و به نظرم ریسک سنگینی هم بود، زیرا در شرایط موجود سینما سرمایه گذاری کمی سخت محسوب می شود اما حال که نخستین تجربه خود را در این امر داشتم، احساس می کنم که درکنار یک کارگردان کار کشته، فضای خوبی را در پشت و جلوی دوربین و حتی انتخاب بازیگران داشتم.

انتهای پیام /س م/اط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.