چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۲

نیوشا ضیغمی: 50 درصد نقشم در"دختر شاه پریون" با گریم اسکندری شکل گرفت

نیوشا ضیغمی

بازیگر فیلم"دختر شاه پریون" گفت: نیمی از بازی ام در این فیلم که کاملا با نقش های دیگرم متفاوت بود با گریم متفاوت عبدالله اسکندری شکل گرفت.

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما که با بازی در سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر با بازی در سه فیلم "پرتقال خونی" ،" سرخابی" و "دختر شاه پریون" شرکت داشتم.

وی ادامه داد: در فیلم"دختر شاه پریون" در یک فضای کاملا کمدی به ایفای یک نقش متفاوت پرداختم، در این فلیم نقش یک دختر لات را بازی می کنم که در جنوب شهر تهران زندگی می کند و...

وی افزود: زمانی که پیشنهاد بازی در این فیلم به من ارائه شد، بسیار تعجب کردم که من چگونه در این نقش که تا به حال هیچ تجربه ای در ایفای آن نداشتم ظاهر شوم، اما در نهایت، با راهنمایی بسیار کامران قدکچیان کارگردان این فیلم و چهره پردازی متفاوت عبدالله اسکندری که بسیار متفاوت عمل کرد در این نقش بازی کردم.

این بازیگر بیان کرد: پس از گریم من توسط عبدالله اسکندری در حدود نیمی از نقش با گریم متفاوت این گریمور شکل گرفت و 50 درصد مابقی نقش را نیز با همزاد پنداری که با گریم داشتم و راهنمایی قدکچیان ایفا کردم.

وی افزود: تجربه در بازی در این فیلم یکی از متفاوت ترین تجربیات من در این سال ها در زمینه بازیگری است و برای من ریسک بزرگی محسوب می شد زیرا این نقش به دور از نقش های معمول من بود.

انتهای پیام /س م /اط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.