دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹

"روزی روزگاری در بمبئی" نامزد بهترین فیلم هند شد<BR>

روزی روزگاری در بمبئی

فیلم سینمایی "روزی روزگاری در بمبئی" ساخته میلان لاتریا نامزد 12 جایزه مراسم اهدای جوایز آکادمی فیلم هندوستان شده است.<BR>

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، همزمان با اعلام نامزدهای دریافت جوایز این دوره از مراسم اهدای جوایز آکادمی فیلم هندوستان (International Indian Film Academy Awards) در روز گذشته، فیلم سینمایی "روزی روزگاری در بمبئی" (Once Upon A Time In Mumbai) ساخته میلان لاتریا علاوه بر نامزد بهترین فیلم، نامزد دریافت 11 جایزه مختلف این مراسم سالیانه شده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، آجای دوگان، امران هاشمی و پراچی دسای نیز که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند به ترتیب نامزد دریافت جوایز بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین بازیگر نقش مکمل زن این مراسم سالیانه شده است.

همچنین این فیلم سینمایی که فیلم نامه آن را راجات آرورا نوشته است داستان برخورد 2 دزد در شهر بمبئی را به تصویر می کشد که یکی از آنها از زمان آینده و دیگری از زمان گذشته آمده است.

"روزی روزگاری در بمبئی" برای کسب عنوان بهترین فیلم سال 2010 هندوستان با فیلم های سینمایی مطرح دیگری مانند "اسم من خان است" (My Name Is Khan) ، "راجنیتی" (Rajneeti) و "گروه باجا بارات" (Band Baajaa Baraat) به رقابت می پردازد.

دوازدهمین دوره مراسم اهدای جوایز آکادمی فیلم هندوستان طی روزهای 2 تا 4 تیر (23 تا 25 ژوئن) تابستان سال جاری در شهر تورنتو کشور کانادا برگزار می شود.

انتهای پیام/ ع م

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.