یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳

موسسه سروش مولانا برگزار می‌کند

نشست‌های دوازده‌گانه "رستخیز ناگهان"

مولانا

موسسه فرهنگی سروش مولانا دوشنبه پایانی هر ماه نشست‌هایی با عنوان "رستخیر ناگهان" درباره زندگی، آثار و اندیشه‌‌های مولانا برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی سروش مولانا،‌ ششمین نشست از نشست‌های دوازده‌گانه ی این موسسه با موضوع یادخانه مولانا (تأثیر اندیشه‌های مولانا در طراحی فضا)، با سخنرانی آرش زنگنه، روز دوشنبه 30 خرداد ماه برگزار می‌شود.

در این نشست مثنوی‌خوانی با عنوان «مهربانی» توسط دکتر ایرج شهبازی و اجرای موسیقی سنتی توسط گروه خورشید به سرپرستی اهورا پارسا به صورت زنده اجرا می‌شود.

از سوی دیگر نشست آتی این موسسه با عنوان "من آرمانی و نظام های انضباطی در مثنوی" با سخنرانی دکتر شروین وکیلی،‌ دوشنبه 27 تیرماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نشست‌هایی با موضوعات روانشناسی اخلاق مولوی (مصطفی ملکیان)، بررسی جایگاه نیایش در شش تصویر از خدا (ایرج شهبازی)، ارتباط و فرا ارتباط در آثار مولوی (ایرج رضایی)، مولانا و حسرت ایمان (حمیدرضا توکلی)، معنای جان در مثنوی معنوی (محمد مجتهد شبستری)، توسط این موسسه برگزار شده‌است.

موسسه فرهنگی سروش مولانا با هدف ترویج فرهنگ صلح و آشتی و گسترش فرهنگ کتابخوانی نشست‌ها، کلاس‌ها، حلقه های مطالعاتی، کارگاه‌ها و تورهای آموزشی‌ای را با محوریت شناخت، ترویج و توسعه فرهنگ ایرانی و عرفان اسلامی برگزار می‌کند.

نشست‌های دوازده‌گانه "رستخیز ناگهان" در تالار ایوان شمس تقاطع بزرگراه کردستان و جلال‌آل‌احمد برگزار می شود. ساعت برگزاری نشست‌ها 17 الی 19دوشنبه پایانی هر ماه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.