چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲

با نزدیک شدن به پایان بازنویسی فیلمنامه؛

«مانکن شدن» انتخاب بازیگر کانادایی می‌کند

مرتضی شایسته2

مرتضی شایسته گفت: بازنویسی فیلمنامه «مانکن شدن» مدتی است شروع شده و یک هفته دیگر شاهرخ بحرالعلومی و پیمان قاسم خانی به کار بازنویسی پایان می دهند.

تهیه کننده «مانکن شدن» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران افزود: پیش تولید این فیلم سینمایی آغاز شده و قرار است در ایران و کانادا جلوی دوربین برود. عوامل فیلم هنوز قطعی نشده اند و با پایان بازنویسی بازیگران و عوامل فیلم مشخص می شوند.

«مانکن شدن» اولین ساخته بلند سینمایی شاهرخ بحرالعلومی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که نوعی کنکاش در زندگی مهاجران ایرانی و مشکلات زندگی جدید در کشوری غریبه است.

فیلم داستان مهاجرت ایرانیان به کانادا است و مسایل و مشکلات مهاجرت را مورد بررسی قرار می‌دهد و حدود 85 درصد از فیلم در کانادا می‌گذرد و مابقی آن در ایران خواهد بود.

فیلم دارای چهار شخصیت اصلی است که همگی از بازیگران حرفه‌ای سینما انتخاب خواهند شد و تعدادی بازیگر کانادایی هم به گروه بازیگران اضافه خواهد شد.

تا کنون حضور اسحاق خانزادی صدابردار، محمدرضا قومی طراح گریم و محمود کلاری مدیر فیلمبرداری در این پروژه قطعی شده است و با برنامه ریزی‌های انجام شده اواخر آبان‌ماه کلید خواهد خورد.

مرتضی شایسته تا به حال در فیلم های سینمایی بسیاری به عنوان تهیه کننده حضور داشته است که از جمله این فیلم ها می توان به «من همسرش هستم»، « شیش و بش»، «قصه پریا»، «به دنبال خوشبختی» ،«امشب شب مهتابه»، «صد سال به این سالها» و «محاکمه» اشاره کرد.

انتهای پیام/ ف/ ا ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.