چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰

«پیمان قاسم‌خانی» رغبتی به بازی در «سن پترزبورگ 2» ندارد

پیمان قاسم خانی

ساخت سری دوم فیلم سینمایی «سن پترزبورگ» وابسته به موافقت «پیمان قاسم‌خانی» برای بازی دوباره در این پروژه است، گویا وی چندان رغبتی برای ایفای نقش دوباره در این فیلم ندارد.


مهراب قاسم خانی نویسنده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: هنگامی که فیلمنامه «سن پترزبورگ» نوشته شد، به دنبال نوشتن قسمت دوم این فیلم سینمایی بودیم و قرار بود تصمیم به ساخت آن بعد از استقبال و یا عدم استقبال مخاطبین از این فیلم گرفته شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این فیلم چه در سینما و چه در نمایش خانگی موفق عمل کرده و تمایل به ساخت قسمت دوم آن دو چندان شد.

قاسم خانی ادامه داد: بهروز افخمی کارگردان و حمید اعتباریان تهیه کننده این فیلم سینمایی بسیار علاقه مند به ساخت سن پترزلورگ 2 هستند، اما برای ساخت این فیلم یک مشکل بزرگ وجود دارد.

وی ابراز داشت: پیمان قاسم خانی به عنوان یکی از بازیگران نقش اول سن پترزبورگ و نویسنده آن، بنا به دلایل شخصی تمایلی به ادامه رشته بازیگری ندارد و این مشکل بزرگ ما برای ساخت این فیلم سینمایی هستند.

نویسنده سریال تلویزیونی ساختمان پزشکان افزود: البته ما تمامی تلاش خود را می کنیم تا پیمان را برای بازی در این فیلم راضی کنیم تا بتوانیم قسمت دوم سن پترزبورگ 2 را در سینماها ببنیم.

پیمان قاسم خانی، محسن طنابنده، شیلا خداد، بهاره رهنما، امین حیایی، اندیشه فولادوند، سروش صحت و ...از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی می کنند.

انتهای پیام / ر/ ا ک

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.