سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹

«فرات» مازیار میری در اختیاریه همچنان جاری است

فرات

با حضور حسن پورشیرازی و گوهر خیر اندیش تصویربرداری مجموعه تلویزیونی فرات در میدان اختیاریه تهران همچنان ادامه دارد.

محمد علی اسلامی تهیه کننده مجموعه مناسبتی فرات در گفتگو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری سینمای ایران می گوید:حدود دو هفته است که تصویربرداری فرات در تهران آغاز شده و تاکنون حدود 30 درصد از آن به پایان رسیده است.

اسلامی در ادامه می گوید: قرار بود در چند روز گذشته سکانس های خیابانی را تصویربرداری کنیم که باران شدید اجازه چنین کاری را به ما نداد.امروز هم با حضور گوهر خیراندیش،حسن پورشیرازی،حمید ابراهیمی و ناآفرین کاظمی سکانس های مربوط به خانه کاظم با بازی پورشیرازی به تصویر کشیده می شود.

تدوین همزمان این مجموعه را محمدرضا موئینی انجام می دهد. فرات قرار است در 10 قسمت برای پخش در ایام ماه محرم از شبکه دوم سیما تهیه شود.

اکبر زنجانپور، گوهر خیراندیش، حسن پور شیرازی، فریبا جدیکار، روح‌ا... کمانی، حمید ابراهیمی، رامین راستاد، نفیسه روشن، شیوا ابراهیمی، نازآفرین کاظمی، علی مرادی، سارا بهرامی و ... در این سریال بازی دارند.

فرات یک درام خانوادگی است. فیلمنامه آن را محمدعلی محلوجیان نوشته است.

سریال قصه دو دوست قدیمی به نام‌های حاج کاظم و حاج ابراهیم (زنجانپور) را به تصویر می‌کشد که بر اثر حادثه‌ای، رفاقت قدیمی آن دو و روابط خانوادگی‌شان را دستخوش بحران می‌کند. قرار است وصلتی میان دو خانواده صورت بگیرد، اما همین اتفاق همه چیز را به هم می‌ریزد.

.سایر عوامل «فرات» عبارتند از: کارگردان:مازیار میری ،مجری طرح: محسن نبییان، مدیر تصویربرداری: افشین احمدی، دستیار کارگردان: پریسا گرگین، برنامه ریز: مریم هژیروند، صدابردار: ساسان نخعی، طراح صحنه و لباس: مرجان گلزار، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، منشی صحنه: مهسا سرمدی، مدیر تولید: سیدابوالقاسم حسینی، عکاس: حسن شجاعی، تدوین: محمدرضا موئینی.

انتهای پیام/ ش م

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.