دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲

«عشق و عالیجناب» 14 فروردین آغاز می‌شود

عشق و عالیجناب

با توافق مدیران تئاتر شهر و مرکز هنرهای نمایشی، نمایش تازه پاکدل بالاخره به اجرای عموم می رسد.


به گزارش خبرنگار تئاتر سینماپرس، نمایش پر حاشیه «عشق و عالیجناب» نوشته و کار حسین پاکدل، از چهاردهم فروردین ماه سال نود و یک به روی صحنه می رود.

«عشق و عالیجناب» به سفارش بنیاد رودکی ساخته شده بود اما پس از تغییر مدیریت این نهاد، نتوانست نیازهای مالی خود را تامین کند. حسین پاکدل، نمایش را در دو اجرا در جشنواره تئاتر فجر به صحنه برد که مورد استقبال پیشبینی نشده مخاطبان واقع شد.
این نمایش قرار بود بلافاصله بعد از جشنواره اجرای خود را در تئاتر شهر ادامه دهد اما، این امر به تعویق افتاد. بر این اساس، سالن اصلی تئاتر شهر تا پایان اسفند ماه همچنان میزبان «مشروطه بانو» خواهد بود و پس از آن و بعد از تعطیلات نوروز گروه پاکدل اجرا خود را در این سالن آغاز خواهند کرد تا به مدت یک ماه و نیم و برای 45 اجرا مهمان تئاتر شهر باشند.

«عشق و عالیجناب» با حضور بازیگرانی چون سیامک صفری، سهیلا رضوی، ستاره اسکندری، بابک حمیدیان، ایوب آقاخانی، رحیم نوروزی، محسن حسینی، امیر رضا وزیری، طوفان مهردادیان، معصومه قاسمی‌پور،مرتضی آقاحسینی، هومن خدادوست حضور دارند. به نظر نمی رسد ترکیب این بازیگران نسبت به اجرای جشنواره تغییری کند. پیش از این پاکدل نسبت به تغییر بازیگران به دلیل فاصله میان اجرای جشنواره و عموم ابراز نگرانی کرده بود.

در این پروژه، عاطفه رضوی به عنوان مجری طرح همراه پاکدل است و ابراهیم حقیقی نیز کار طراحی پوستر را به عهده خواهد داشت.

گفتنی است دکور تئاتر نیز نسبت به اجرای جشنواره تغییرات عمده ای خواهد کرد تا فضای تاریخی اثر را بازتاب دهد.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.