دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۳

در گفت‌وگو با سینماپرس عنوان شد؛

«گشت ارشاد» و «خصوصی» از اصفهان هم رفتند/ چهار پنجم سینماهای اصفهان به رنگ «قلاده‌های طلا»!

گشت ارشاد-خصوصی

سینماپرس- گروه سینما: فیلم های سینمایی «گشت ارشاد» و «خصوصی» دو فیلم از اکران‌ نوروز91 که طی روزهای اخیر با حاشیه‌های فراوانی همراه بودند و از 28 فرردین در سینما قدس شهر اصفهان اکران شده بودند روز هفتم فروردین به دلیل فشارهای موجود از این سینما برداشته شدند.

منصور نورپور؛ مدیر سینما قدس اصفهان با بیان این خبر به خبرنگار سینماپرس گفت: اکران این دو فیلم به دلیل فشارهایی که وجود داشت متوقف شد و از آن جایی که جایگزینی برای این فیلم ها وجود نداشت دو فیلم «انتهای خیابان هشتم» و «قلاده های طلا» جایگزین شدند.

وی ادامه داد: جالب است که از پنج سینمای فعال شهر اصفهان چهار سینما در حال اکران فیلم «قلاده های طلا» هستند.

نورپور در مورد فروش فیلم ها در روزهای ابتدایی اکران گفت: با وجود این که دو فیلم «گشت ارشاد» به کارگردانی سعید سهیلی و «خصوصی» به کارگردانی حسین فرحبخش تبلیغات زیادی در ابتدای سال نداشتند و در تلویزیون هم تبلیغاتی برای آن ها نمی شد فروش قابل قبولی داشتند و حدود ده میلیون تومان در این مدت در سینمای قدس فروش داشتند.

وی درباره فروش فیلم های جایگزین شده توضیح داد: فیلم «انتهای خیابان هشتم» حدود هشت میلیون فروش داشته و فیلم «قلاده های طلا» از آن جایی که تنها سه روز است در سینما قدس اکران شده فروش بدی نداشته است.

انتهای پیام/ ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.