جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱

با افزوده شدن دو سالن سینما؛

«خنده در باران» 125 میلیون فروخت

شقایق فراهانی در فیلم سینمایی «خنده در باران » به کارگردانی داریوش فرهنگ

سینماپرس- گروه سینما: فیلم سینمایی «خنده در باران» به کارگردانی داریوش فرهنگ پس از ده روز نمایش 125 میلیون تومان فروش داشت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «خنده در باران»ساخته داریوش فرهنگ هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستان‌ها در حال نمایش است و آمار فروش آن در تهران 75 و در شهرستان‌ها 50 میلیون تومان از سوی پخش رسانه فیلمسازان اعلام شده است.
بنا به این گزارش، دو سالن آستارا و دهکده المپیک به تازگی به جمع سینماهای نمایش دهنده این فیلم در تهران افزوده شده‌اند. همچنین دو سینمای آفریقا و سیمرغ هم در شهر مشهد از روز سه‌شنبه اکران این فیلم را آغاز کرده‌اند.
این فیلم از تاریخ 13 اردیبهشت‌ماه در گروه عصر جدید جایگزین فیلم سینمایی «انتهای خیابان هشتم» شد.
در فیلم «خنده در باران» شقایق فراهانی، علیرضا جلالی‌تبار، پوراندخت مهیمن، بهاره رهنما، مرجانه گلچین، نصراله رادش، صالح میرزاآقایی، رسول نجفیان، رضا فیاضی، ندا مقصودی، سارا منجزی، کیانوش گرامی، احمد ایراندوست، مهران رجبی و گوهر خیراندیش به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه این فیلم آمده: عروسی پای سفره عقد به ‌جای «بله» می‌گوید «نه». همه چیز از همین نقطه شروع می‌شود. داماد همه تلاش خود را می‌کند تا بتواند از عروس جواب «بله» بگیرد اما موفق نمی‌شود. عروس او در یک تغییر غیرمنتظره تبدیل به شخص دیگری می‌شود! جستجوی داماد برای برگرداندن «عروس» سرآغاز ماجراهایی است.

انتهای پیام/ف/ع.الف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.