دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶

«هیس! دخترها فریاد نمی زنند» فیلم برتر مردم تا شب گذشته

هیس دخترها فریاد نمی‌زنند

سینماپرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده طی آخرین آمار سینماهای مردمی بیشترین نظرات را به خود جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این فیلم روز گذشته -16 بهمن ماه- در سینماهای استقلال و پردیس ملت نمایش داده شد و با  استقبال و تشویق مخاطبان مواجه شد.

 

پوران درخشنده در روز ابتدایی نمایش فیلم در سینما فرهنگ به دلیل صف طولانی مخاطبان از مدیر سینما درخواست کرد تا درهای سینما را باز کنند تا تماشاگران از راهروهای سینما استفاده کنند.

 

براساس این گزارش، شهاب حسینی،‌ مریلا زارعی،‌ جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی،‌ فرهاد آئیش،‌ مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، محبوبه بیات ، هادی مرزبان،‌ امیر دژاکام،‌ مهدی ماهانی، امیر آقایی،‌ نیما صفایی و ستاره اسکندری از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» فیلمی متفاوت با سینمای همیشگی و ملموس درخشنده است. در این فیلم درخشنده در سینمایی اجتماعی، معضلات جامعه را کند و کاو می کند.

 

این کارگردان سینما پیش از این با فیلم هایی چون رابطه، پرنده کوچک خوشبختی، شمعی در باد در سینمای اجتماعی و از جنس آسیب شناسانه فعالیت چشمگیری داشت.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.