چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸

سینماگران در غرفه سینماپرس/12

کامران تفتی: آدم ها را باید با دلشان سنجید

کامران تفتی

سینماپرس- گروه سینما/ کامران تفتی گفت: در فیلم «رسوایی» تعادل رفتاری آدم ها در مورد قضاوت بررسی شده است. همه حرف من و عوامل رسوایی این است که آدم ها را باید با دلشان سنجید.

بازیگر فیلم «رسوایی» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد نقشش در این فیلم توضیح داد: نقش مهم تر از هر چیز دیگر است و کاراکتر جعفر می تواند برای خود سینما، قصه و ضعف و قوتی داشته باشد. به همین خاطر وقتی کاراکتری می تواند تا این اندازه محلی از اعراب باشد برای من جذاب می شود که نقش را بپذیرم.

 

وی ادامه داد: جدا از این که روی هم رفته هر چه کاراکترها به سمت پایین شهر تهران می رود حال من بهتر می شود زیرا آدم ها در این ناحیه از شهر با هر آن چه که در دست دارند زندگی می کنند.

 

تفتی درباره موضوع «رسوایی» خاطرنشان کرد: تعادل رفتاری آدم ها در مورد قضاوت موضوع این فیلم است. همه حرف من و عوامل رسوایی این است که آدم ها را باید با دلشان سنجید. جوگیر شدن را از زندگی خود حذف و روی خط تعادل حرکت کنیم.

 

بازیگر «مرگ کسب و کار من است» تصریح کرد: این فیلم هشدار بزرگی برای همه ما است که اگر آینه ای روی زندگی هر یک از ما بگیرند و این آینه همه چیز را عریان نشان دهد، خیلی از افراد شرمنده می شوند. برای چنین اتفاق روان شناسی باید فیلم ساخته شود. اولین فیلم را مسعود ده نمکی ساخت. خوب و بد آن را قضاوت نمی کنم اما امیدوارم افراد دیگر هم روی این موضوع کار کنند تا بتوانیم درست ترین تصمیم ها و قضاوت ها را روی جامعه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.