چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴

به دنبال آراء سوخته برای سینمای اخلاقی

نمایی از پشت صحنه فیلم سینمایی «هیس دختران فریاد نمی زنند» به کارگردانی پوران درخشنده

سینماپرس-گروه سینما/حوزه هنری این روزها به دنبال آراء سوخته سالن های مردمی برای سینمای اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، هرچند این روزها فیلم بی نظیر پوران درخشنده «هیس دختران فریاد نمی زنند» نسبت به دیگر فیلم هایی که در این دوره از جشنواره به نمایش در آمده، توانسته بیشترین آراء مردمی را از آن خود کند، اما حوزه هنری نیز بی کار نمانده و برای فیلم های خود به دنبال آراء مردمی می گردد.

 

هرچند معمول بخش آراء مردمی بر این است که مخاطبان سینما بعد از دیدن هر فیلم رای «خوب، متوسط و یا بد» خود را در صندوق هایی که پشت درب های سالن انتظار آرای آنها را می کشند، تا بهترین ها را از نگاه مردمی مشخص کنند. اما در این میان نهاد مدافع حقوق سینمای اخلاقی به دنبال آراء مردمی است.

 

شنیده ها حاکی از آن است، که حوزه هنری برای فیلم های خود در سینماهای مردمی به دنبال آراء سوخته است، به گونه ای که برخی از رای ها که توسط مخاطبان در سالن های سینما رها شده است، به سمت صندوق های خوب روانه می شود.

 

هرچند فیلم هایی که حوزه هنری تولید آن ها را در این دوره از جشنواره برعهده گرفته مانند «خسته نباشد» به کارگردانی محسن قرائی و یا «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری مورد استقبال مردم قرار گرفته است اما بهتر است انتخاب بخش بهترین فیلم از نگاه مردم روند طبیعی خود را طی کرده و این نهاد در پایان جشنواره متوجه شود که آیا فیلم هایی که از آنها حمایت کرده انتخاب خواهند شد یا خیر.

 

انتهای پیام/ر/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.