چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۴

علی طالب آبادی در گفت و گو با سینماپرس:

جواد شمقدری با درخواست ما برای اکران موافقت کرده بود

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو

سینماپرس- گروه سینما/ علی طالب آبادی گفت: با رئیس سازمان سینمایی مذاکراتی برای اکران در برج میلاد به صورت حضوری داشتیم و با موافقت ایشان به صورت شفاهی، نامه ای کتبی به سازمان سینمایی ارسال کردیم.

فیلمنامه نویس «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: آخرین مذاکرات ما با آقای شمقدری روز گذشته انجام شد که ایشان با اکران فیلم در برج میلاد موافقت کردند و تنها مشکل برای نمایش فیلم کادر اختتامیه بود که با موافقت حمیدی مقدم همه مشکلات برطرف شد.

 

وی ادامه داد: همه چیز طبق روال پیش می رفت که امروز در یکی از خبرگزاری ها یزدان عشیری اعلام کرد که باید نمایش فیلم در کمیته اختتامیه مشخص شود و ساعت 13 به صورت رسمی از سوی روابط عمومی نمایش فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» منتفی شد.

 

طالب آبادی خاطرنشان کرد: آقای شمقدری به دنبال اتمسفری که برای فیلم ایجاد شده بود در مصاحبه ای گفت که فیلم حجازی مشکل توقیفی ندارد و چند مورد کوچک وجود دارد که در پیچ و خم های جشنواره مانده است. براساس این عکس العمل ها می توان مطمئن بود که رئیس سازمان سینمایی تمایل به اکران فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» دارد.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.