یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰

حواشی سیصدمین سکانس «خروس»/

«خروس» ماه رمضان پخش می شود/حضور مدیر شبکه دو در پشت صحنه سریال آقاخانی

 پشت صحنه مجموعه تلویریونی « خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی

سینماپرس-گروه تلویزیون/در تصویربرداری از سیصدمین سکانس مجموعه تلویزیونی «خروس» پخش این طنز تلویزیونی از عید به ماه مبارک رمضان موکول شد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس،سیصدمین سکانس مجموعه تلویزیونی «خروس» به تهیه‌کنندگی علیرضا ابراهیمی دلیجانی و کارگردانی سعید آقاخانی صبح امروز با حضور مدیر شبکه دو سیما و برخی مدیران گروه های این شبکه در لوکیشن منزل حمید لولایی در حالی در حوالی میدان رسالت تصویربرداری شد.

یوسف تیموری و حمید لولایی در نمایی از پشت صحنه مجموعه تلویریونی « خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی

«خروس» در ژانر کمدی ساخته می‌شود و حمید لولایی، جواد رضویان، یوسف تیموری، اکبر اکبری مبارکه، مرضیه صدرایی، سپند امیر سلیمانی، مهسا کریم زاده، ملیکا شریفی نیا، دانیال معصومی، سیروس میمنت، بهشاد شریفی، حمید لیقوانی، کریم قربانی، عاطفه قربانی، عزت الله مهر آوران، بیتا خردمند، اصغر حیدری، سادیا جلالی پور، ابراهیم شفیعی، داوود مقدادی و علیرضا درویش در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

جمعی از مدیران و مسئولان شبکه دو سیما از جمله علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو، مسعود صباح، مدیر گروه مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه و مقدم مدیر طرح و برنامه شبکه دو سیما ضمن حضور و بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «خروس» در جریان تصویر برداری و تولید این سریال قرار گرفتند.

بخشي زاده در جمع بازیگران و دست اندرکاران این مجموعه تلویزیونی ضمن تشکر از تلاش های انان اعلام کرد: سریال «خروس» یکی از گزینه های شبکه دو سیما برای ایام ماه مبارک رمضان در سال 92 خواهد بود که این خبر تعجب عوامل پشت صحنه را در پی داشت زیرا که تا پیش از این بر این باور بودند که قرار است «خروس» در ایام نوروز پخش شود.
 پشت صحنه مجموعه تلویریونی « خروس» به کارگردانی سعید آقاخانی
همچنین قابل ذکر است «خروس» سریالی ۱۵ قسمتی است و سریال ویژه ماه مبارک رمضان باید دست کم ۲۶ قسمت باشد که هنوز در این خصوص هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

 در سکانسی که امروز از آن بازدید شد ، یوسف تیموری در نقش کامی، و سپند امیر سلیمانی در نقش مامور قلابی قصد داشتند از حمید لولایی کلاهبرداری کنند.  در این مجموعه تلویزیونی حمید لولایی نقش خودش را به عنوان یک هنر پيشه طنز بازی می کند.

سعيد آقاخاني كارگردان «خروس» اعلام كرد: حدود 400 دقيقه از اين مجموعه تصويربرداري شده است و تا پايان سال كار تصويربرداري به اتمام مي رسد. همزمان با تصويربرداري ،‌تدوين و آهنگسازی اين مجموعه نیز در حال انجام است.

در ادامه این مراسم علیرضا نجف‌زاده، مجری طرح سریال از مدیر شبکه دو سیما تقاضا کرد تا به پاس تشکر از امیر معقولی فیلمبردار این مجموعه با سفر مکه مکرمه به همراه مادر گرامیشان موافقت شود.

از دیگر عوامل این سریال می توان به علیرضا نجف زاده ( مجری طرح)، زهره سیه پوش ( طراح گریم)، قاسم ترکاشوند ( طراح صحنه و لباس)، ایمان غیرتمند ( برنامه ریز)، محمود مقدسی ( جانشین تولید)، مصطفی تنابنده ( دستیار یک کارگردان)، امین عابدی ( تدوینگر)، رضا خسروی ( آهنگساز)، مهدی رجبی ( مدیر تدارکات)، ساناز بصیر و رضا امیرنیا (دستیار کارگردان)، بیتا ارسطویی ( منشی صحنه)، علی حمدخدا ( تصویر بردار پشت صحنه)، رسول امامی ، میلاد ملکوتی ، میلاد مهرانی، سیامک کوثرمدار ( دستیار تصویر)، محسن پرهیزگاری، محمد مصور( دستیار صدا)، محمد سیه پوش، ساقی شاه مرادی، امیر صفادل ( دستیار گریم)، محمدرضا غفارزاده ( دستیار صحنه و لباس)، سعید غلامی ( مدیر صحنه)، علیرضا جعفری و مهناز غنی ( دستیار صحنه)، میلاد صفری ، محمد منصوری و رسول ولی زاده ( دستیاران تولید)، فرشید عباسی ( عکاس)  و مرتضی سالخورده ، فرامرز کاکی ( خدمات) اشاره کرد.

انتهای پیام/ع.ت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.